Meta føder

Til lykke. Det er simpelthen den mest forrygende moderlinie jeg nogensinde har set. Punktum - for der er ikke mere at sige :slight_smile: :hjerte:

1 Like

Stort tillykke med dem :heart:

1 Like

Kæmpe tillykke :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: med det store kuld. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

1 Like

Stort tillykke med alle sammen :flag:

Tillykke med de syv skønlinger! :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::heart_eyes:

1 Like

Tillykke med alle 7. Der bliver knald på om nogle uger :blush:

1 Like

Mange tak alle sammen! Jaah. Jesus mand! Stakkels Meta og stakkels os :hoho:

Her et billede, hvor jeg tror at det endelig lykkedes at få taget så man kan se alle syv - det er godt nok mange små pivedyr, der skal forsøges at gøres tilfreds på en gang :tihi:

13 Likes

Hun får da sin sag for - og det er kun lige begyndt…:tihi:

1 Like

Nåhhh, der er en, der vender den forkerte vej :heart:

Kan de godt være der alle sammen? Eller må der indføres skiftehold? Ja, i princippet ved jeg godt, der er plads til 7, men det kræver jo i hvert fald, at de ligger i lag. Og vender den rigtige vej :slight_smile:

Tillykke med dem alle 7 :flag:

1 Like

:smelter: Tillykke med alle 7, nøøøøjh hvor er de altså skønne!

1 Like

De bliver da klart mere noget uenige om hvem der skal have hvilken dievorte, og der kommer nok gang i alle 8, men indtil videre virker det til at det går ret godt :slight_smile:

1 Like

Tillykke med de 7 små dværge :flag:

1 Like

Tillykke med de 7 små “pletter” :flag:

1 Like

Stort tillykke med kuldet. Hold da op, der kommer gang i huset snart :laughing:

2 Likes

PiaB var så sød lige at knipse et par billeder af killingerne og Meta igår

21 Likes

Er det nu den samme lille fyr, der er på afveje på det øverste billede? :heart: Har du set de flotte striber, @Skattekat?

Jeg tror ikke det er den samme, den er for mørk - og så er det piger begge gange, dem er der jo en del af :hoho:

2 Likes

Tillykke med dem, hvor er de nuttede :hjerte: :hjertehop:

1 Like

Sikke et skønt billede det første af dem :heart_eyes:

1 Like

Igen tillykke med mislingerne! :heart_eyes_cat: en dag skal jeg have sådan en striwert en. :hearts:

1 Like