Meta føder

Til lykke. Det er simpelthen den mest forrygende moderlinie jeg nogensinde har set. Punktum - for der er ikke mere at sige :slight_smile: :hjerte:

1 Synes om

Stort tillykke med dem :heart:

1 Synes om

Kæmpe tillykke :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: med det store kuld. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

1 Synes om

Stort tillykke med alle sammen :flag:

Tillykke med de syv skønlinger! :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med alle 7. Der bliver knald på om nogle uger :blush:

1 Synes om

Mange tak alle sammen! Jaah. Jesus mand! Stakkels Meta og stakkels os :hoho:

Her et billede, hvor jeg tror at det endelig lykkedes at få taget så man kan se alle syv - det er godt nok mange små pivedyr, der skal forsøges at gøres tilfreds på en gang :tihi:

13 Synes om

Hun får da sin sag for - og det er kun lige begyndt…:tihi:

1 Synes om

Nåhhh, der er en, der vender den forkerte vej :heart:

Kan de godt være der alle sammen? Eller må der indføres skiftehold? Ja, i princippet ved jeg godt, der er plads til 7, men det kræver jo i hvert fald, at de ligger i lag. Og vender den rigtige vej :slight_smile:

Tillykke med dem alle 7 :flag:

1 Synes om

:smelter: Tillykke med alle 7, nøøøøjh hvor er de altså skønne!

1 Synes om

De bliver da klart mere noget uenige om hvem der skal have hvilken dievorte, og der kommer nok gang i alle 8, men indtil videre virker det til at det går ret godt :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med de 7 små dværge :flag:

1 Synes om

Tillykke med de 7 små “pletter” :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med kuldet. Hold da op, der kommer gang i huset snart :laughing:

2 Synes om

PiaB var så sød lige at knipse et par billeder af killingerne og Meta igår

21 Synes om

Er det nu den samme lille fyr, der er på afveje på det øverste billede? :heart: Har du set de flotte striber, @Skattekat?

Jeg tror ikke det er den samme, den er for mørk - og så er det piger begge gange, dem er der jo en del af :hoho:

2 Synes om

Tillykke med dem, hvor er de nuttede :hjerte: :hjertehop:

1 Synes om

Sikke et skønt billede det første af dem :heart_eyes:

1 Synes om

Igen tillykke med mislingerne! :heart_eyes_cat: en dag skal jeg have sådan en striwert en. :hearts:

1 Synes om