Metacam

Jeg havde en killing, der 3 mdr gammel fik konstateret PL i så høj grad, at dyrlægen frarådede mig, at bruge ham i avl.
Jeg købte så Vital Animin efter at have læst Theresa havde haft god erfaring med det, og ved kontrol 5 mdr gammel, havde han ingen symptomer overhovedet!

Nu er det selvfølgelig ikke ualmindeligt, at de i den alder kan vokse fra en PL, men jeg synes det gik forbavsende hurtigt.

Jeg havde ingen problemer med, at de ikke ville spise maden.

Jeg har ikke normalt problemer med at få dem til at spise det. De skal jo have meget lidt - jeg mener der står at i starten giver man 2 gram per 5 kg og når det så virker kan man køre ned på vedligehold på 1 gram per 5 kg. Det er jo ikke ret meget. Men jeg synes faktisk ikke at mine katte har noget imod smagen - den er temmelig neutral i forhold til så meget andet.
Bare husk at bland det godt i lidt dåsemad. Hvis din kat samtidig ikke er alt for forkælet/kræsen - så er den så vild med dåsemad at den spiser det uden at opdage hvad du end har blandet i :wehu:

Som Vivi’s historie fortæller så har jeg efterhånden kendskab til en del succes historier ved brug af Vital Animin. Jeg havde for mange år siden et kuld pyreneer hvalpe og to af dem havde totalt skæve bagben og fik konstateret alvorlig PL. Og her gav vi dem Vital Animin og i løbet af 2 uger rettede de op og efterfølgende blev de checket helt fri for PL.

Min Briard kunne da han blev gammel og fik gigt KUN gå - eller overhovedet stå på benene, når han fik Vital Animin. Glemte vi at give ham det i en periode på en uges tid eller så så kunne han slet ikke komme op på benene. Han fik mindst 2 gode år mere( og blev faktisk 14 år - en flot alder for så stor en hund) pga Vital Animin.

Og nej - jeg har ikke iøvrigt noget med det at gøre ( i.e. får intet for at reklamere for det).:klapper:

Teresa

[quote=Teresa Guldager;482072]
Og nej - jeg har ikke iøvrigt noget med det at gøre ( i.e. får intet for at reklamere for det).:klapper:

Teresa[/quote]

DET regnede jeg godt nok heller ikke med…men du gør en god reklame for det.
Jeg vil hermed prøve det på den gigtplagede. Han er kun 10 år og skulle gerne holde mange år endnu!!!

Tak for alle jeres input :thumbup:

Ja nu fik jeg godt nok emnet drejet over på Vital Animin…
Nå, men nogen af jer, som ved hvor det fåes billigst??

Jeg er interesseret i en 4 kilos spand… har fundet den til 1025
kr.