Mette Mejdahl!

… så kan du godt komme og hente den kat !! :doh:

Jeg havde hentet en fin buket tulipaner ud i haven og sat i en vase oppe på et skab … natten efter vågner jeg ved et ‘‘gonk’’ når noget rammer gulvet ude i stuen og da jeg stod op om morgenen (gad ikke stå op der midt om natten :cool:) var det til dette syn …

Jeg troede dog at det var Bambina der havde væltet vasen, indtil om aftenen hvor jeg overværede denne scene (jeg havde samlet resterne op i vasen igen) …

:fløjte:

‘‘Hvem - jeg ??!!’’

:klapper::klapper::klapper:

Dyyyyyyyygtig Bølle-Bjørn…

Han tror da, at det er til ham - hvem skulle du els give blomster til ??

:wehuu::wehuu:

SKØN billedserie.

Årh Bølle-Bjørn, du er da en charmetrold:wehuu: sådan at nakke blomster til din lille kæreste:inlove::inlove:

:pote:Mini

Hahaha Sej lille kat og flot også:-)

Han elsker da bare blomster :wehuu:
Vi har bare et forskelligt syn på hvordan de skal nydes -høhø

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
hvor er han en lille lømmel:ok:

Ja men tulipaner smager skam godt, det er da det han har fundet ud af. Så hvad med at give den smukke kat det han kan spise, så var du fri for han laver tag selv bord:tihi::tihi::tihi:Knus Elin

Altså den Bølle- mis -høhø

Tænk sådan selv at hente blomster til sin udkårne :klapper:

Men dejlig det er han :inlove:

Han er SÅ slem den kat !! … men samtidig ufattelig charmerende :argh:

Yeps - hvornår er du hjemme? Jeg skal også liiige ha din adresse - så skal jeg komme og hente min kat! :slight_smile:

Jeg synes nemli han er SÅ dygtig - sikke et dekorations-gen han har :ok:
Han ville passe perfekt ind i min “damp-katte-flok” :wink:

Ihhh hvor ér han bare SKØN!!:wehuu::wehuu::wehuu:

/Mette - der viiiirkelig virkelig gerne ville have den skønne dreng, men ikke rigtigt har pladsen i min flok… jeg venter jo trods alt ikke mindre end to nye missere udefra i år…

Hvor er du da sød og betænksom og give din stakkels understimulerede kat noget nyt at undersøge - han kan da ikke gøre for, at han ser bedst med poterne -høhø-høhø-høhø

[quote=Mette Mejdahl;183090]Yeps - hvornår er du hjemme? Jeg skal også liiige ha din adresse - så skal jeg komme og hente min kat! :slight_smile:

[/quote]

Jeg skal sende en pb med min adresse, telefonnumre … både mine, teenagerens og hos alle naboerne … så jeg kan være sikker på at du ikke kører forgæves :rock:

Ejjj … tror måske nok Bambina ville savne sin bror, men det vil osse være den eneste grund til at jeg overvejede at beholde ham lidt endnu … :cool:

:fløjte::fløjte::fløjte:

Jamen, det er det jeg altid har sagt … at der er en pædagog (godt og grundigt) gemt i mig -høhø

Åhhhhh hvor er han lækker, havde jeg ikke nok katte og også skal ha’ killinger til næste år,
så var kørt efter ham, jeg har det som Mette, jeg er helt syg med den kat.
Han er bare så smuk :besvimer: :wehuu:

Det må man gerne - og det er faktisk meningen med hele sceneriet.:klapper:

Du…Slave-Hrönn vi vil gerne have, at du siger undskyld.:S

Knus og kram fra Monas slaver :klapper:
:klapper::klapper:

Han må gerne bo hos os…at du ved det.

han må også godt bo hos mig

næsenys fra Mini:wehuu:

Han har lige ligget noget så tutte-nuttet og og leget med en pelsmus -engel … sådan som rigtig søde killinger nu gør … så jeg har besluttet mig for at gi’ ham en ny chance og beholder ham lidt endnu :fløjte::fløjte::fløjte: