Hjælp med at finde et godt navn til hende.
Hun elsker sine misser og byture med venner -høhø
Hjælp med at finde et godt navn til hende.
Hun elsker sine misser og byture med venner -høhø
Jaaaaaaaaaa det er mig mig mig
og selvfølgelig skulle den sidste kommentar om byen med:ups:
hvis i har brug for mere info så jeg ikke ender som en misse elskende dranker så spørg endelig.
Tja… nu kom hun da selv med et forslag-LOL
A shot or two makes Mette blue -høhø
Bla. jeg har ikke været i dårligt humør endnu. bare lidt træt med rigtig meget hovedpine
af anden nødvendig/unødvendig info kan siges at
jeg er colaholiker ! er ved at uddanne mig som salgassistent . vil gerne være stylist . er afkom af tjøbenhavnere . er rigtig blondine (så hvis jeg virker halvdum engang imellem ved i hvorfor:ups:) elsker dans og musik. og er selvfølgelig STOLT slave til Mini og Odette. er vidst også shopaholich (det siger min mor. lige pt går det ud over ting til misserne)
Det skal ihverfald ikke være noget med shot
nej det synes jeg bestemt ikke. det var første og sidste gang jeg drak det-brækkesig
Jeg skulle ALDRIG have fortalt jer det
Hvorfor dog ikke …:fløjte:
Colashopaholisk Catstylist in Spe
(Mary Poppins har ikke sunget forgæves)
[quote=Mette Stevnsborg;200596]af anden nødvendig/unødvendig info kan siges at
jeg er colaholiker ! er ved at uddanne mig som salgassistent . vil gerne være stylist . er afkom af tjøbenhavnere . er rigtig blondine (så hvis jeg virker halvdum engang imellem ved i hvorfor:ups:) elsker dans og musik. og er selvfølgelig STOLT slave til Mini og Odette. er vidst også shopaholich (det siger min mor. lige pt går det ud over ting til misserne)
[/quote]
Blond Catdansende Shopstylist (evt in Spe)
Næ men du lære vel med tiden at engang imellem er det smart at holde munden lukket (sætte sig på hænderne) -høhø
Shotindtagende motormouth med kattehang :klapper:
Speedwriting catlover with a twist -høhø
jeg er sød, dejlig og uskyldig-engel
Partyhappy kitty-item shopaholic
Heeey… derfor jeg ikke er nået til de 1000 indlæg endnu (selvom jeg har været her lææææænge)
JA