Mette Stevnsborg nærmer sig 1000 indlæg

Hjælp med at finde et godt navn til hende.

Hun elsker sine misser og byture med venner -høhø

Jaaaaaaaaaa det er mig mig mig :wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

og selvfølgelig skulle den sidste kommentar om byen med:ups:

hvis i har brug for mere info så jeg ikke ender som en misse elskende dranker så spørg endelig. :thumbup:

Tja… nu kom hun da selv med et forslag-LOL

:doh::doh::doh::doh::doh::doh:

A shot or two makes Mette blue -høhø

Bla. jeg har ikke været i dårligt humør endnu. bare lidt træt med rigtig meget hovedpine :ups:

af anden nødvendig/unødvendig info kan siges at

jeg er colaholiker ! er ved at uddanne mig som salgassistent . vil gerne være stylist . er afkom af tjøbenhavnere . er rigtig blondine (så hvis jeg virker halvdum engang imellem ved i hvorfor:ups:) elsker dans og musik. og er selvfølgelig STOLT slave til Mini og Odette. :thumbup: er vidst også shopaholich (det siger min mor. lige pt går det ud over ting til misserne) :ups::ups:

Det skal ihverfald ikke være noget med shot :dans:

nej det synes jeg bestemt ikke. det var første og sidste gang jeg drak det-brækkesig

:tihi::tihi::tihi:

Jeg skulle ALDRIG have fortalt jer det :doh::doh:

Hvorfor dog ikke …:fløjte:

Colashopaholisk Catstylist in Spe

(Mary Poppins har ikke sunget forgæves)

[quote=Mette Stevnsborg;200596]af anden nødvendig/unødvendig info kan siges at

jeg er colaholiker ! er ved at uddanne mig som salgassistent . vil gerne være stylist . er afkom af tjøbenhavnere . er rigtig blondine (så hvis jeg virker halvdum engang imellem ved i hvorfor:ups:) elsker dans og musik. og er selvfølgelig STOLT slave til Mini og Odette. :thumbup: er vidst også shopaholich (det siger min mor. lige pt går det ud over ting til misserne) :ups::ups:[/quote]

Blond Catdansende Shopstylist (evt in Spe)

Næ men du lære vel med tiden at engang imellem er det smart at holde munden lukket (sætte sig på hænderne) -høhø

Shotindtagende motormouth med kattehang :klapper:

Speedwriting catlover with a twist -høhø

jeg er sød, dejlig og uskyldig-engel

Partyhappy kitty-item shopaholic

Heeey… derfor jeg ikke er nået til de 1000 indlæg endnu (selvom jeg har været her lææææænge) :muhaha:

:tihi: :tihi: :tihi: JA