Miamor - konsistens

Jeg er ved at bestille en ordentlig omgang vådfoder hjem. Bettelorten er ved at dø, fordi de lige nu kun får 1 om dagen, da jeg har meget lidt tilbage.

Jeg blander altid lidt af det hele, og efter Akira er blevet så kræsen, er jeg ikke så striks med, at det skal være FP21, Applaws eller tilsvarende. De får lidt af det hele.

Men jeg faldt over Miamor Pastete, som jeg ikke har prøvet før. Hvordan er konsistensen for det? Jeg kan ikke finde en ordentlig beskrivelse af det.

Akira vil KUN spise boller i sovs, men er begyndt at spise FP21 igen, efter lorten er kommet ind i hendes liv.

Men pate og går jeg en laaang bue omkring, da ingen af mine katte igennem tiden, har villet spise det.

Nogle der kan fortælle mig, hvilken konsistens Miamor Pastete har? Spørger sikkert dumt, men har forsøgt at google Pastete, for troede egentlig at det betød pate. Men det gør det umiddelbart ikke.

Pastete betyder pasta - altså som i f.eks. ostepasta og kattemalt.

Miamor pastete har konsistens som en fast mousse, dvs. det er meget nemt at blande lidt vand i, hvis man er nervøs for, om katten får nok væde (Miamor Pastete med kanin er det eneste vådfoder, jeg kan få i Galliano og han skal have ekstra vand) :slight_smile:

Jeg har kun prøvet Miamor i poser med gele eller sovs. De er et stort hit hos madammen, 12 årig huskat, men ikke hos plejebimsen. De er pate skåret i små stykker i lækker sovs eller gele.

Miamor er kødstykker i en stivnet sovs, lidt creme agtig. Her i huset er de parat til at flå mine bukser i stykker for at være første kat for at få en bid af det :slight_smile: Så det er altid i huset :slight_smile:

Miamor fås i mange variationer, men pasteten er små dåser uden nogen form for kødstykker :slight_smile:

Haha… Tak for svar alle. Når I har så gode erfaringer med det, vil jeg prøve at købe det… Om ikke andet, er jeg da så heldig, at jeg har en altædende killing, så hun skal nok få det udryddet alene, hvis dronningen ikke vil røre det! :slight_smile:

      • Updated - - -

Hmm… Camilla… Hvilken af Miamor varianterne er det du taler om? For det lyder mere som noget Akira vil spise, end det pastete. :slight_smile:

[QUOTE=DK Jannam;1034403]
Hmm… Camilla… Hvilken af Miamor varianterne er det du taler om? For det lyder mere som noget Akira vil spise, end det pastete. :)[/QUOTE]

Miamor Vital Balance - Wild in Rahmsauce :slight_smile:

Miamor har poser; boller i gele og boller i sovs. Mine katte er meget glade for især sovsen.
De små dåser med “Pastete” er rigtig nok en blød, finthakket paté.

Delle der kan være meget kræsen er rigtig glad for miamor pate/mouse, faktisk uanset smag variant