Mico, Brun bimse 7 ½ mdr

Mico er blevet 7 ½ mdr, tiden går sku.
Han har en skøn øjnfarve, men mangler stadig en del udvikling i maske, hoved osv, hans ører skal vist osse liiiige falde lidt mere ned…grin
MEN han er en herlig kat skøn og kærlig og super sød.:hjerte::hjerte:

Og han ELSKER sin MOARRRR.
Hans vægt fejler ingenting, 3450 gram.

Så smuk! :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg synes han har en vidunderlig maske! :inlove: Og sikke nogle øjne! :inlove:

Orv. hvor er han lækker lækker lækker :smiley:
Lige til at kramme :inlove:

Jeg har ikke forstand på bimser, men de dér blå øjne virker også på mig. Dejlig kat. :slight_smile:

Super øjenfarve…det skal han altså have. Lad os nu se ham når han er udgroet, han skal som nok blive pæn. Men han ligner da ikke rigtig nogen af sine forældre ???

Jamen jeg tror osse bare tiden skal gå, så blir han fin og lækker !!! :hjerte:

Kære Lene.

Hold op, hvor er han lækker.

Det gik lige i hjertet på mig, da du dengang om Morgan fortalte, at Mathias havde mistet sin bedste ven i Morgan, og når du indimellem har præsenteret nogle nye misser, har jeg spekuleret på, om der mon iblandt var en lille en, der kunne gå hen og blive Mathias’ nye lille bedsteven.

Ihh han er ligeså fin :hjerte:

Han er halvbror til din brune dreng :0)))

[QUOTE=Jane K;553159]Kære Lene.

Hold op, hvor er han lækker.

Det gik lige i hjertet på mig, da du dengang om Morgan fortalte, at Mathias havde mistet sin bedste ven i Morgan, og når du indimellem har præsenteret nogle nye misser, har jeg spekuleret på, om der mon iblandt var en lille en, der kunne gå hen og blive Mathias’ nye lille bedsteven.[/QUOTE]

Hej Jane,
Jamen Mico er vist blevet vores alle sammens mis, han er så sjov, skøn, skør og herlig.
Vi er sindsygt glade for ham.
Det glæder hele familien:hjerte:
Kh Lene

Sikke en fin lille fyr :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: