Middel mod kløe?

Ja, det er dybt frustrerende. Men det er jo det, Susanne skriver - det er så svært at finde årsagen til sterile blærebetændelser. Jeg prøver virkelig at være opmærksom på hendes velbefindende og stressniveau - selv om det jo ikke kan måles.

Heldigvis synes jeg, hun virker glad og tilfreds nok i øvrigt, når hun altså ikke lige er i gang med at barbere maven. Så nu må vi se, hvad Virbacs urinvejsfoder kan udrette.

1 Synes om

@galath, jeg kan ikke huske om cystophan har været nævnt? Det kunne være en mulighed, fåes i håndkøb hos dyrlægen…

Der er en god beskrivelse af hvad de 3 virksomme ingredienser gør hos www.netdyrlaege.dk

1 Synes om

Nej, det har jeg ikke hørt om før. Det lyder interessant, hvis det har den effekt, som de beskriver. L-tryptophan får hun i forvejen, for det er også indeholdt i de Aptus Relax, jeg har givet hende i den seneste tid. Jeg vil ikke afvise, at det kan have en lille effekt på hendes velbefindende.

Men det er jo også et spørgsmål, hvor meget jeg skal sætte ind med på én gang. Så kan jeg jo ikke finde ud af, hvad det er, der virker, hvis noget virker. På den anden side skal katten heller ikke lide, mens vi eksperimenterer. Det er i hvert fald noteret, så jeg kan afprøve det senere, hvis det bliver aktuelt.

1 Synes om