Midens kamp med sutskoen

Miden har det ritty-ritty hårdt i øjeblikket, det vrimler med småtlinger i huset og de er overalt -uha
Men så fik han en rigtig god idé, han ville gemme sig nede i en sutsko …

Hmm … det må kunne lade sig gøre …

Vi gør et forsøg …

Så lykkedes det -thumbs

Sådan lå han i et stykke tid, men det er nok blevet for varmt nede i skoen, så på et tidspunkt vendte han sig …

Tænk, at det store skrummel lykkedes at skrue sig ned i en sutsko -høhø -høhø

Pragtfulde billeder -forelsket …er det ham der er lille eller er det sutskoen som er enorm -høhø

Miden vejer kun 5.1 kg … så han er ikke ret stor -høhø
Sutskoen har jeg lavet og den er beregnet til at funkere som kattehule, såeh deeet … :stuck_out_tongue:

haha hvor er han sød :slight_smile:

Jo større kat jo mindre kattehule :smiley: :smiley: Han ser skøn ud i sin sutsko -forelsket

Ha ha - herlige billeder af Miden, den dejlige mis -forelsket -forelsket -forelsket

-tihi

…katten er skøn og skoen flot! …måtte lige kigge på din hjemmeside, hvor er de bare superflotte de der sutsko. God ide -thumbs

Enig -thumbs

Kan kun komme i godt humør af at se sådanne billeder. Miden og hans sutsko er et dejligt morgenkig. -forelsket

Tak :slight_smile:

Om en måneds tid, er det et år siden han blev fundet alene og forladt hjemme hos min veninde -bleg … tænk at der var nogen der ville skille sig af med den lille pelstot på den måde, men det var mit held og deres tab [smilie=hate-tunz.gif]

-what Nåh!!

Tænk at man kan blive ved med at blive rystet over, hvor lidt ansvar nogle folk føler for deres dyr. Tænker her også på historierne fra denne sommer, om folk der efterlod kaniner, katte, skildpadder m.fl. på kirkegårde rundt omkring i landet, fordi de ikke kunne få dem passet (læs: ville betale for at få dem passet, tror jeg) i deres ferie.

Man burde indføre et dyrekørekort eller måske bare et etikkursus!!

Nåh, men dejligt for uldtotten, at han havnede lige netop hos dig - med sutsko som bonus :slight_smile:

ihh sikke nogle søde billeder… -forelsket -hihi

hvor er det altså en fed billedserie…

jeg grinede højt… det er totalt kært :slight_smile:

Nårh, hvor kært. Dejlig billede serie -forelsket