ha’ den - koster ca. 100$ - jeg har spurgt hvad fragten er - så må jeg overveje om det er det værd hvis de snupper den i tolden.
Den vil være så perfekt i kattenes nye udestue …
ha’ den - koster ca. 100$ - jeg har spurgt hvad fragten er - så må jeg overveje om det er det værd hvis de snupper den i tolden.
Den vil være så perfekt i kattenes nye udestue …
Smart
Nui den er feeeeed
Det er rigtig sej!
Jeg så en meget tilsvarende da jeg var i Zurich i sidste uge med et par katte -. den var er stort hit, hængte på rækværket fra hemsen. Jeg kan ikke finde den eller tilsvarende i Europa
Ja, hold da op hvr er den smart
Cats og Conni
Den kan du altså få hos zooplus…
Camilla (dkkorat) har en
Den er vist ikke HELT magen til Zoop,lus’ er den? Men samme system - og rigtig smart! (også fordi man kan pakke den sammen hvis ikke den skal være fremme hele tiden )
[QUOTE=Ann K;1025774]Den kan du altså få hos zooplus…
Camilla (dkkorat) har en :)[/QUOTE]
Hvor? Jeg har nu ledt et stykke tid, og kan altså ikke finde den?
Det kan jeg heller ikke.
Der hvor jeg havde kig på den i USA sender de ikke overseas
jeg mener ikke zooplus har den mere de havde i hvert fald en slags “ophørsudsalg” på dem for noget tid siden…
Hvad hedder sådan en?
Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1026197]Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£
[/QUOTE]
Den er godt nok fed
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1026197]Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£
[/QUOTE]
Den passer også rigtig fint ind i tråd med det nye du har fået lavet der foran
Jeg har droppet hængedimsen indtil videre.
Men jeg har shoppet i UK
2 bambusrørdimser til at hænge - det bliver så ikke på radiator men noget tømmeren udtænker
sådan en
og sådan en her
og et par måtter - de er sikkert gode at kradse i:-)
Det er nogle rigtigt lækre ting!