Mig ha'

ha’ den - koster ca. 100$ - jeg har spurgt hvad fragten er - så må jeg overveje om det er det værd hvis de snupper den i tolden.

Den vil være så perfekt i kattenes nye udestue …

Smart :slight_smile:

Nui den er feeeeed :smiley:

Det er rigtig sej!

Jeg så en meget tilsvarende da jeg var i Zurich i sidste uge med et par katte -. den var er stort hit, hængte på rækværket fra hemsen. Jeg kan ikke finde den eller tilsvarende i Europa

Ja, hold da op hvr er den smart
Cats og Conni

Den kan du altså få hos zooplus…
Camilla (dkkorat) har en :slight_smile:

Den er vist ikke HELT magen til Zoop,lus’ er den? Men samme system - og rigtig smart! (også fordi man kan pakke den sammen hvis ikke den skal være fremme hele tiden )

[QUOTE=Ann K;1025774]Den kan du altså få hos zooplus…
Camilla (dkkorat) har en :)[/QUOTE]

Hvor? Jeg har nu ledt et stykke tid, og kan altså ikke finde den? :slight_smile:

Det kan jeg heller ikke.

Der hvor jeg havde kig på den i USA sender de ikke overseas

du kan købe den igennem Shop Usa de sørger så for fragt, told og moms.

jeg mener ikke zooplus har den mere :frowning: de havde i hvert fald en slags “ophørsudsalg” på dem for noget tid siden…

Hvad hedder sådan en?

Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1026197]Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£

[/QUOTE]

Den er godt nok fed :thumbup:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1026197]Ny ide til udestuen da den anden volder mig lidt problemer - tror jeg investerer i to - kommer fra uk til 20£
[/QUOTE]

Den passer også rigtig fint ind i tråd med det nye du har fået lavet der foran :slight_smile:

Jeg har droppet hængedimsen indtil videre.

Men jeg har shoppet i UK

2 bambusrørdimser til at hænge - det bliver så ikke på radiator men noget tømmeren udtænker

sådan en

og sådan en her

og et par måtter - de er sikkert gode at kradse i:-)

Det er nogle rigtigt lækre ting! :smiley: