Miiiiiin Peterbald baby ;)

Hejsa!

NU har jeg/vi valgt hvilken killing jeg skal have herhjem når han bliver gammel nok :wehu:

Så jeg kan hermed præsentere min helt vildt behårede Peterbald misling (som i øvrigt har hele hovedet smurt ind i mad :tihi: ):

Marseen Smith(et-eller-andet) :stuck_out_tongue:

Og her så I kan se hele hans “Ruhårede” krop ;D

Begge drenge har udviklet en vældig fin “Brush” pels - dog har bror Jeff lidt mindre pels end Smith, men til gengæld er han så Bruntabby masket og allerede nu noget mørk på kroppen;

Og de der kender mig, ved jo at jeg eeeeeelsker Chokolade, så valget var oplagt, min lille fede ruhårede basse:

Er han ik bare sød? :hjerte:

Sådan her foregår det i øvrigt når de får mad… midt på spisebordet :høhø:

/Mette -love

Nøøøøj …Hvor cute - Stort tillykke Mette :slight_smile:

NUUURH!!! Hvor er da da bare bedårende og cute! Hvor er de ikke til at stå for… Woooooow

:inlove::inlove::hjerte::inlove::hjerte::hjerte:NUUURH!!! Hvor er da da bare bedårende og cute! Hvor er de ikke til at stå for… Woooooow

Sikke et par fine mislinger! Stort tillykke:-) Han ser dejlig fræk ud

Flotte ører!

KH

Nåårh hvor er de søde, de små grissebasser haha :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Nååååååååå :wehuu:

ihh mette… Har du nu fået en melorm?? Hehe hvor er han fin…

he he nu ved jeg pludelig hvorfor siameser hjemme ved os kaldes rotteunger, for din lille baby kan kun være en melorm, med så lidt pels som han har på. Men nøj hvor det klæder ham med så lidt pels…

Hvor er han skøn.:wehuu:
Stort tillykke med ham.
Hilsen Lisbeth

Han er helt vidunderlig.
Han er da en rigtig.:krammegave:

NUUUIIIII :wehuu: Kæft de er nuttede begge to (selvom de næsten er skaldede)

:øhmm: gad vide hvordan pelsen ser ud hvis man parrer en af de dersens fluffy fyre med min balineser :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

BHellige Jomfru Maria og De Tre Vise Mænd…[/B]

BHan er bare for LÆKKER , han ligner noget der er varmt og blødt som det vatteste vat.[/B]

:hjerte::hjerte: