Mijv og Silke, som leger sammen

//youtu.be/QibO7D-yR2Q

//youtu.be/FX9Xv6PHd2A

Ihhhh hvor er de søde :slight_smile:

Hun er da en lille skarnsunge, hende Silke. Men det kan jeg se, hun også får at vide af mor et par gange :høhø:

Herligt - og Silke er så frygtløs, som kun en killing kan være. F.eks. i den første, hvor hun får nogen gevaldige bank og alligevel straks efter angriber Mijvs bagben. :smiley:

MOR sætter hende på plads ! :tihi:

Ja, mor bliver da nødt til at prøve at sætte den lille bøllefrø på plads - men meget respekt har hun nu ikke, den lille. :høhø:

Dejlige små film af dine søde katte :love2::love2:

Nårh :D:hjerte:

[QUOTE=Eva;693239]Ja, mor bliver da nødt til at prøve at sætte den lille bøllefrø på plads - men meget respekt har hun nu ikke, den lille. :høhø:

Dejlige små film af dine søde katte :love2::love2:[/QUOTE]

Jeg håber sådan at jeg en dag kan præsentere dem for dig i virkeligheden også

jeg siger det samme med din avatar. Jeg har en forkærlighed for birmaer og Ragdolls :slight_smile:

Det kunne være hyggeligt Bettina - men vi bor jo desværre lidt langt fra hinanden. :smiley:

Men jeg kan da hoppe på toget engang, værre er det da ikke :ok:

Elsker det der vrik vrik vrik vrik ANGRIIIB :smiley: Ååh killinger er så søøøøøøde! Og Mormis er bare så fin også

[QUOTE=Eva;693251]Det kunne være hyggeligt Bettina - men vi bor jo desværre lidt langt fra hinanden. :smiley:

Men jeg kan da hoppe på toget engang, værre er det da ikke :ok:[/QUOTE]
Eller hvis du af underlige grunde skal besøge jylland under alle omstændigheder ^^ :slight_smile: Så skal jeg nok sætte kaffe på kanden til når du kommer forbi.

du tænker på billede 2, ikke? Det var også det jeg ikke kunne stå for hehe

Jeg drikker ikke kaffe - men kan godt selv tage et tebrev med, hvis det er :høhø:

Det kunne være hyggeligt - og måske er der andre på de kanter, jeg også kan genere med et besøg :tihi:

endelig kan jeg skrive dette til sig. jeg prøvede faktisk før op til 5 gange, før jeg måtte give op. Silke lå nemlig ovenpå min bærbar, og trykkede hele tiden ved delete tasten, og hvis ikke, fyldte hun bare hele skærmen, så jeg intet kunne se GG :tihi:

Jeg bliver helt glad over at finde en som IKKE drikker kaffe. Det høre sørme til sjældenhederne. Jeg drikker heller ikke kaffe selv, men har både kaffe og kaffemaskine til at stå, så hvis jeg får gæster, at jeg kan byde dem på en kop eller to.
Så du skal endelig ikke tage dit eget the brev med. Jeg skal nok give, hvis du kommer hele vejen fra København til Jylland for at besøge lille mig. Smiler ydmygt.

[QUOTE=Mijv;693406]endelig kan jeg skrive dette til sig. jeg prøvede faktisk før op til 5 gange, før jeg måtte give op. Silke lå nemlig ovenpå min bærbar, og trykkede hele tiden ved delete tasten, og hvis ikke, fyldte hun bare hele skærmen, så jeg intet kunne se GG :tihi:

Jeg bliver helt glad over at finde en som IKKE drikker kaffe. Det høre sørme til sjældenhederne. Jeg drikker heller ikke kaffe selv, men har både kaffe og kaffemaskine til at stå, så hvis jeg får gæster, at jeg kan byde dem på en kop eller to.
Så du skal endelig ikke tage dit eget the brev med. Jeg skal nok give, hvis du kommer hele vejen fra København til Jylland for at besøge lille mig. Smiler ydmygt.[/QUOTE]

Jeg har faktisk drukket kaffe før - men så pludselig for ½ års tid siden, havde jeg ikke lyst mere og gik så over til at drikke te. :høhø:

Og jeg har bestemt lyst til at besøge dig og de dejlige katte - men det kan godt være, det først bliver til sommer.

Ellers måske engang, når jeg har en fridag fra jobbet :ok:

[QUOTE=Eva;693436]Jeg har faktisk drukket kaffe før - men så pludselig for ½ års tid siden, havde jeg ikke lyst mere og gik så over til at drikke te. :høhø:

Og jeg har bestemt lyst til at besøge dig og de dejlige katte - men det kan godt være, det først bliver til sommer.

Ellers måske engang, når jeg har en fridag fra jobbet :ok:[/QUOTE]

som sagt er du altid velkommen. Min dør står åben for dig :slight_smile: Og kommer jeg selv forbi Sjælland, skal jeg nok give dig et kald.

Utroligt, jeg har aldrig hørt om en trang som holdte op fra den ene dag til den anden.

[QUOTE=Mijv;693472]som sagt er du altid velkommen. Min dør står åben for dig :slight_smile: Og kommer jeg selv forbi Sjælland, skal jeg nok give dig et kald.

Utroligt, jeg har aldrig hørt om en trang som holdte op fra den ene dag til den anden.[/QUOTE]

Tak Bettina og give endelig lyd, hvis du engang kommer til hovedstaden.:ok:

Jeg var nu ikke den helt store kaffedrikker i forvejen, men drak dog morgen og eftermiddag. :tihi:

Sikke et par skønne videoer!

Og jeg er SIKKER på at nogle katte (som Mijv) altså vifter med halen FULDT bevidst om at den så er “legetøj”