Mikkel har tabt sig :D

WEEEE

ENDELIG

For halvanden måned siden vejede Mikkel 7kg - idag: 6,8kg :smiley:

Det er da lækkert

Håber det bliver ved at gå lidt nedad :slight_smile:

Hvordan vejer i jeres katte?

Jeg vejer dem ikke som sådan for at kontrollere vægten, for det er så forskelligt hvornår en kats vægt er ok, det afhænger af dens kropsbygning, hvor stor katten er, hvor kraftigt skelettet er o.s.v.
Man kan ikke bare sige, at en kat bør veje X-antal kilo.

jeg bruger metoden med at mærke på katten…knogler må ikke føles skarpe og fremtrædende (især rygrad og hofteben) så er katten for tynd.
Man skal med et let pres kunne mærke “omrids og konturer” af rygrad og ribben gennem huden og vævet, så er vægten tilpas

Mikkel er overvægtig og har haft lidt problemer pga vægten - derfor kontrolvejer vi ham :slight_smile:

Han er en kæmpe - men ja han er også kraftig bygget (knogler osv)… Meen, et par kilo kunne han godt trænge til at smide

Dejligt at høre Lena -thumbs

Jeg vejede min ved først at veje mig selv og derefter veje mig med en kat :slight_smile:

Dejlig at høre -thumbs

Vi vejer på samme måde som Stine A

Jeg vejer så mine på samme måde som jer :slight_smile:

Jeg er også bare helt vildt glad :slight_smile: Synes det er lækkert det endeligt er lykkedes - bare ved at skifte til Perfect Fit: In-Form :slight_smile:

De sidste par dage har man da også kunne mærke på ham at der er kommet lidt mere energi (eller er det indbildning)… Han er i hvert fald med på leg når vi står og svinger en snor - og han hopper sgu rundt efter den :smiley:

hvor er det fedt (på den gode måde) at vægten går ned ad…

jeg vejer mine på samme måde - mig op først og så mig med kat :slight_smile:

min er blot holdt op med st tage på - så blev han rimelig normal at se på efter 2 md… men ok - han er også kun 1 år om en uge :slight_smile:

Det lyder lækkert at han er begyndt at tabe sig.

Min Nuka har været på slank siden feb og det er først her for 2 måneder man kunne se noget på vægten - nu har hun tabt sig i alt 400 g og skulle gerne tabe sig 1kg.

Jeg vejer også mig selv først og tager så katten med på vægten. Jeg vejer alle mine katte 1 gang om måneden.

Hvilke slankefoder bruger du Lena?

[QUOTE=Troldegaarden;72853]Det lyder lækkert at han er begyndt at tabe sig.

Min Nuka har været på slank siden feb og det er først her for 2 måneder man kunne se noget på vægten - nu har hun tabt sig i alt 400 g og skulle gerne tabe sig 1kg.

Jeg vejer også mig selv først og tager så katten med på vægten. Jeg vejer alle mine katte 1 gang om måneden.

Hvilke slankefoder bruger du Lena?[/QUOTE]

Tillykke til jer også :slight_smile:

Jamen, vi er gået over til Perfect Fit - In Form… Og det bliver spist med velbehag og for engangs skyld er vi ikke oppe på det max anbefalede, så det må jo være tegn på det er noget foder som mætter på en anden måde i forhold til tidligere produkter :slight_smile: