Mikki fylder 12 år og Rikke 7 år

Idag er det Mikkis/Rikkes fødselsdag HURRA HURRA HURRA,
hun sikkert sig en reje får, som hun har ønsket sig i år,
med dejlig Gourmet Perle og vand dertil.

Ja idag er så den dag vi valgte at Mikki har fødselsdag, vi kender jo ikke den nøjagtige dato, men regnede os frem til en omtrentlig dag. Hun bliver 12 år og er “still going strong” Hun har lige været til helbreds tjek, og blev rost af dyrlægen. Dog må hun gerne tabe sig 300 g.

Og så fejrer vi Rikke også, hun har aldrig fået tildelt en fødselsdag, men det har hun så nu.

Dagen fejres med rejer til Mikki og Rikke og spisende gæster er Milo og Mollie.
Mens de fire spiser den forbudte mad, går Mille og jeg en god lang tur.

Tillykke I to dejlige missepiger :tillykke: :flag: :playkitty1::fløde::kattedans: :fløde1::flag: :tillykke:

Mikki

Rikke

stort tillykke til dem begge to

Tillykke til de to dejlige missekatte :tillykke:

Et stort tillykke med med fødselsdagen til Mikki og Rikke. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Tillykke med dem!

Billeder… billleder … :wink:

Stort (forsinket) tillykke med de to. :flag::flag:

[QUOTE=Vipstøsen;1285356]Tillykke med dem!

Billeder… billleder … ;)[/QUOTE]

Søde Carina, nu må du ikke sådan træde i det! :høhø: Billederne må vente, desværre. Jeg kan ikke sige, hvornår funktionen virker igen.

:tillykke:

Ej, damn it… virker de ikke efter nedluk :uha: Crap… Nå sorry Ingrid, det har jeg fuldstændig misset. Det var ikke for at træde i det eller drille :stuck_out_tongue:

Nej, det gør de desværre ikke :slight_smile: Man kan ikke uploade nye, og en del af de gamle er forsvundet. Ikke som i “forsvundet i cyberspace”, men jeg tror, der er nogle forbindelser, der på en eller anden måde skal genskabes. Forhåbentlig :kryds:

Jeg glemte helt at få sagt tillykke før :slight_smile: :flag:

Mange tak for alle tillykkerne og de søde kommentarer til Mikki og Rikke.:slight_smile:

Carina, jeg kan se billederne i første indlæg igen nu, ved ikke om du også kan :).