Mille er indlagt på dyreklinikken 😖

Min Mille er indlagt på dyreklinikken idag :confounded:. Hun har sandsynligvis et græsstrå siddende fast halsen.
Min mand var i Plantorama for at købe stuebambus, som de så ikke havde. Så han købte nilgræs i stedet for :confused:.
Har godt nok sagt engang, at nilgræs ikke er godt, pga. dets tendens til at sidde fast i halsen på kattene. Nu tror jeg han husker det til en anden gang. Men øv altså :disappointed_relieved: .
Men stakkels lille Mille måtte under bedøvelse :anguished: , så dyrlægen kan se om der er noget dernede. Hun ringer når Mille er klar til at komme hjem.

Vi krydser poter for Mille :crossed_fingers:

1 Synes om

Øv også :frowning: Men dyrlægen i Hadsund er søøøøød! Det siger Magic, der finder sig i alt, hvad hun gør ved ham :slight_smile:

:kryds: for Mille.

1 Synes om

Masser af :kryds:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Mange gode tanker til Mille (og dig :slight_smile: ).
:kryds: :kryds:

Min Xion har engang haft et græsstrå på tværs. Det fjerne dyrlægen med et snuptag, men det kostede også en bedøvelse og en del bekymring hos mig.

1 Synes om

Håber det kommer til at gå godt så hun snart er fit for fight igen :kryds:

1 Synes om

Rigtig god bedring til Mille :heart:

1 Synes om

Øv altså - god bedring med Mille
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
:troste:

1 Synes om

God bedring :kryds:

1 Synes om

Pøj-Pøj med hende :kryds:

1 Synes om

Rigtig god bedring med Mille :kryds:

1 Synes om

Masser af xxxxxxx

1 Synes om

:kryds: og rigtig god bedring til Mille!

1 Synes om

Fiona har prøvet der samme. Dyrlægen trak det lige ud og så var hun klar igen. :sweat_smile: God bedring med Mille!

1 Synes om

Så er Mille hjemme igen, med en ordentlig brandert. Og sulten som en ulv.
Dyrlægen fandt ikke noget at fjerne, men kunne se at hun var meget irriteret i halsen, så der var ingen tvivl om, at der havde været et fremmedlegeme.

Hun har spist tørkost og lige nu er hun igang med vådmad, hun spiser også kødstykkerne, så hun er meget sulten.

Mange tak for alle jeres krydsede fingre/poter, god bedring og andre kommentarer :blush:.
Det er godt at have jer, at dele bekymringerne med, når de små pus ikke har det godt.

Ja Ingrid, vi har en god dyrlæge i Hadsund, vores hankat Milo, er også sååå glad for hende. Han holder en jammerkoncert uden lige, hele vejen derind. Den stopper når han ser Susanne, og så springer han lige ud i hendes arme :two_hearts:.

18 Synes om