Mille killing

min lille mille, er meget glad og legesyg og er faldet godt til… hun ville ikke putte oppe i sengen i nat, men da jeg tog en lille skraber i eftermiddags var hun klar :slight_smile: men nu vil hun ikke komme ud, hun mijaver og når jeg kommer ind og putter og leger stopper hun… men går jeg igen mijaver hun igen. Jeg tog hende med ind i stuen, men løb straks ind på værelset igen. (jeg ved ikke om det er fordi det er det mest kolde rum i lejligheden lige nu) hun har ikke spist og drukket særlig meget i dag :frowning: skal jeg være bekymret eller bare lade hende være

Mht. at spise og drikke, så er det meget normalt i denne varme :slight_smile: Hvis hun kan lige vådfoder ville jeg give hende noget ekstra af det, og evt. med lidt ekstra vand hen over :slight_smile:

Jeg synes da, at du skal være derinde sammen med hende. Det er nok det, hun vil have, siden hun mjaver, når du går ud.
Tænk på, at det er en lille killing, der lige er flyttet fra alt det hun kendte …til noget helt nyt, nyt hjem, nye mennesker…

Prøv at tage lidt vådfoder med til hende og lok hende til at spise lidt. Læg dig på sengen ved siden af hende og se om hun vil spise lidt.

Der er så intet galt med en kat, hvis den ikke spiser sååå meget, når det er så varmt, men det er en lille killing, de skal helst have tilført væske. Det kan hun jo få med vådfoder med lidt ekstra vand i. :slight_smile:

okay det vil jeg prøve så :slight_smile: tak tak[QUOTE=Bølle-missen;923710]Mht. at spise og drikke, så er det meget normalt i denne varme :slight_smile: Hvis hun kan lige vådfoder ville jeg give hende noget ekstra af det, og evt. med lidt ekstra vand hen over :)[/QUOTE]

jeg har også en datter der vil lege :frowning: så¨det er lidt svært, men jeg går ind til mille hver halve time… lige nu sover mille<3 men det med vådfoder og vand vil jeg lige prøve

[QUOTE=Sim-Sim;923713]Jeg synes da, at du skal være derinde sammen med hende. Det er nok det, hun vil have, siden hun mjaver, når du går ud.
Tænk på, at det er en lille killing, der lige er flyttet fra alt det hun kendte …til noget helt nyt, nyt hjem, nye mennesker…

Prøv at tage lidt vådfoder med til hende og lok hende til at spise lidt. Læg dig på sengen ved siden af hende og se om hun vil spise lidt.

Der er så intet galt med en kat, hvis den ikke spiser sååå meget, når det er så varmt, men det er en lille killing, de skal helst have tilført væske. Det kan hun jo få med vådfoder med lidt ekstra vand i. :-)[/QUOTE]

Du kunne jo tage datteren med ind til jeres nye killing:-)
Så kunne I sammen prøve at lege med Mille…

bare sørg for at sove i samme rum - katte bonder når de sover sammen :slight_smile:

hun skal nok bare lige vænne sig til nye omgivelser og mennekser :wink:

Bare tag det med ro, hun skal lige vænne sig til tingene, men vil dog tilslutte mig de andre, vær om hende i det omfang det er muligt og sov gerne i samme rum som hende :slight_smile:

Tillykke med missebarnet