Milles mor nærmer sig de 1000 indlæg (Nu med afstemning)

Hjælp med at finde på et godt tilnavn til hende

Om sig selv skriver hun:

Hvilken race eller racer har du?
Huskat

Hvor mange katte har du?
6

Er du opdrætter?

Nej

Hvad hedder dit stamnavn?


Når jeg ikke er kattegal

Jeg er altid kattegal :smiley:

Her bor jeg
8970 Havndal

Interesser

Katte, familien, bøger, musik, haven, alternativ medicin og behandling.Beskæftigelse:Jeg er førtidspensionist, så jeg laver hvad jeg har lyst og energi til.

Tre af kattene er genudsætningskatte og bor i en luksussuite (for vildkatte, i hvert fald) ude i udhuset :slight_smile:

Og så forestiller jeg mig, at Winnie nok er den eneste i Havndal og nærmeste omegn, der har løbegård til sine kælekatte. Det er dog ikke noget, jeg ved.

Kattegal alternativ med løbegård :smiley:

Kattegal musikelskende udi det alternative

Kattegal bogorm med det alternative som foretrukne

fuldtidskattegal med vildkatte wellness

[QUOTE=galath;1023720]Tre af kattene er genudsætningskatte og bor i en luksussuite (for vildkatte, i hvert fald) ude i udhuset :slight_smile:

Og så forestiller jeg mig, at Winnie nok er den eneste i Havndal og nærmeste omegn, der har løbegård til sine kælekatte. Det er dog ikke noget, jeg ved.[/QUOTE]

Hi hi :slight_smile: ja det er rigtigt, min mand har gjort et fint stykke arbejde, med at indrette det gamle vaskehus til vores efterhånden tamme vildkatte.
Det er topisoleret, og med flamingo sovekasser, med tæpper i. Oven på kasserne er der sofahynder, og så har de en havestol med tæppe i. Og naturligvis en kattebakke, så de ikke behøver at gå ud når vejret er dårligt. Og i den kolde tid er der varme på derude, så temperaturen aldrig kommer under 5 grader.
Og så får de jo maden bragt 3 gange dagligt :).

Havndal er byen lidt langt ude på landet, hvor folk samler sig i små flokke, og kigger på kattene, når de hopper rundt på hylderne i løbegården :høhø:.

Her er man vandt til at katte løber frit. Dog har vores nabo sidste år, bygget en lille sommer voliere til deres birmaer.

den er rigtig god!! :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;1024225]Hi hi :slight_smile: ja det er rigtigt, min mand har gjort et fint stykke arbejde, med at indrette det gamle vaskehus til vores efterhånden tamme vildkatte.
Det er topisoleret, og med flamingo sovekasser, med tæpper i. Oven på kasserne er der sofahynder, og så har de en havestol med tæppe i. Og naturligvis en kattebakke, så de ikke behøver at gå ud når vejret er dårligt. Og i den kolde tid er der varme på derude, så temperaturen aldrig kommer under 5 grader.
Og så får de jo maden bragt 3 gange dagligt :).

Havndal er byen lidt langt ude på landet, hvor folk samler sig i små flokke, og kigger på kattene, når de hopper rundt på hylderne i løbegården :høhø:.

Her er man vandt til at katte løber frit. Dog har vores nabo sidste år, bygget en lille sommer voliere til deres birmaer.[/QUOTE]

Winnie er på mange måder pioner i det område - og viser vejen for naboer m.fl. :høhø:

kattegal pioner med løbegård

Måske vi også skal huske at Winnie er lakto-vegetar :wink:

Kattewelnessens laktasefri Voliere-pioner

Tror nok at laktovegetarer er vegetarer, der spiser og drikker mælkeprodukter.

Hov - lakto betyder at hun indtager mælkeprodukter men ikke andre ting fra dyr :wink:

nå da - ja så er hun jo absolut ikke laktase-fri :slight_smile: det løs ellers meget godt :slight_smile:

Livsnyder med vildkatte wellness de luxe

Alternativ frontløber med vilkatte luksus

Så skal der stemmes :smiley:

Er der nogle forslag, du foretrækker mere end andre, Winnie? :slight_smile:

Det vil jeg også gerne vide, før jeg stemmer :slight_smile:

Jeg kan bedst li’ nr 4: Fuldtids kattegal med vildkatte wellness.

Og nr 8: Alternativ frontløber med vildkatte luxus. :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;1045304]Jeg kan bedst li’ nr 4: Fuldtids kattegal med vildkatte wellness.

Og nr 8: Alternativ frontløber med vildkatte luxus. :)[/QUOTE]
Har stemt på 4 som du bedst kan lide