Millinger - 2 uger

Så blev de små runde babyer 2 uger gamle (i aften) og vægten siger ml. 237 & 272 gram (i aftes) :ok:

De er tril-runde og enormt nuttede - de har fået øjne og SKRIIIGER når de ser slaven, der jo både kan komme med mad (KMR) OG nusse de små fede mavser, så de spinder højt og kærligt :wehuu:
De er så småt også begyndt at lege, ligger og bider i deres egne poter og i hinanden.
Gå, tjaa… det kan vi også næsten nu, fremad det går i al fald og ud over fødekassens kant, hvis ikke slaven slår den op…

Ugens dosis Millinger kommer her:

Blå nr. 1:

Blå nr. 2:

Sort nr. 1:

Sort nr. 2:

Sort sølv klassisk tabbyen:

Ugens fælles foto:

Farverne fatter jeg stadig hat-og-briller af - jeg er efterhånden også begyndt at tvivle på om min lille tabby er sort eller om Eva har ret i hende bud på blå…?

Men på et tidspunkt kan farverne vel ikke ændre sig længere, så så bliver jeg vil sikker… måske… :tihi:

/Mette

Ihhhh :wehuu:
SÅ skønne :hjerte:

Hvor er de da bare dejlige - De må gerne bo her allesammen :smiley: hihi

ååååhhh hvor nuttede!

Kys den fra nig
Cats og Conni

Åhhhhhhhhhh :besvimer: :iloveyou:
Jeg tager dem alle sammen, underlige farver eller ej :smiley:

[quote=Mette Mejdahl;417592]

Farverne fatter jeg stadig hat-og-briller af - jeg er efterhånden også begyndt at tvivle på om min lille tabby er sort eller om Eva har ret i hende bud på blå…?

Men på et tidspunkt kan farverne vel ikke ændre sig længere, så så bliver jeg vil sikker… måske… :tihi:

/Mette[/quote]

Farverne er som du skriver ved billederne :slight_smile:

Prøv at sammenligne din sort tabbys næsespejl med dine blå :slight_smile:

De ser i øvrigt alle skønne ud, men blå 1 er min favorit :love:

Aldeles uimodståelige kattebørn :inlove:
De ér da pragtfulde med de øjne, der (stadig) glor i hver sin retning :høhø:

Farven på den tabby: Se på trædepuderne!

Åååååååååååå nej! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Hvor er de bare alt for nuttede! :inlove:

Nej-de-er-ikke-søde nej-de-er-ikke… :cool:
Men den der lille sorte bamse ER altså… :hjerte: suk, det er de allesammen! :slight_smile:

De er stadig dejlige Mette - og jeg har en fornemmelse af at det bliver endnu værre med tiden :wink:

De er simpelthen for kære… Nøj hvorfor har jeg ikke plads til sådan en lækker lille bøf… SUK

:inlove: Uanset farve, så er de godt nok fine! Når jeg ser på familiebilledet så ser jeg en blåsølvtabby og resten smoke - men i portrætterne er jeg godt nok i tvivl… Nå, vi må arrangere en bedstemorvisit på et tidspunkt, der er ikke andet for! Ai, det er fedt at være bedste, når det er til sådan nogle lækkermåser :hjerte:
VH
Susanne

:hjerte::hjerte::wehuu::hjerte::hjerte:

gud hvor er de FEDE mette- og ustyrlig søde

Hehe, ja jeg holder altså stadig på at han er blå sølv tabby og ikke sort :muhaha: Men interessant pointe Annie har mht. næsespejlet :slight_smile:

Så dem jo lige på facebook for lidt siden, men de er stadig absolut skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og hvor er de bare nogle små tykke bamser. Sort dreng nr. 2 er helt sikkert smoke, og de tre andre solide er nok også :slight_smile:

De er ikke blevet mindre VIDUNDERLIGE!!! :wehuu::wehuu::wehuu: Magen til små skønne propper skal man lede længe efter! :hjerte:

Sikke nogle små guldklumper :wehuu:

Tak for alle de søde ord om mine små basser :wehuu:

[quote=Eife;418252]Hehe, ja jeg holder altså stadig på at han er blå sølv tabby og ikke sort :muhaha: Men interessant pointe Annie har mht. næsespejlet :slight_smile:
[/quote]

Tjaa… nu tog jeg så lige en snak med Ole A mf. i aftes, omkring farvebedømmelsen af disse små rødder.

Ole sagde at hvis jeg kan se tabby mønster på de solide mislinger, er de rimeligt sikkert smoke - så jeg tror på smoke hos dem (hvor god smoke, tjaaa… det må tiden vise).

Den lille tabby, har jeg efter anvisning fra stambogssek. og Ole, nu sammenlignet næse spejl og trædepuder med mine blå og sorte killinger.
Han ér sort tabby - trædepuderne har samme farve som de sorte mislinger og ikke den “lavendel” farve som de blå har :slight_smile:

Så mon ikke jeg har en flok sort & blå smoke mislinger og en enkelt sort sølv klassisk tabby… :wink:

Stamtavlerne skal jeg heldigvis ikke søge endnu - jeg skal liiige ha fundet de sidste par navne :tihi:

/Mette

:wehuu:…manner hvor er de bare kære.

Mette - Ja, sammenlignede jeg næsespejl som Annie sagde, så kom jeg også frem til at den var sort tabby - men i kropsfarve ligner han godt nok bare en blå sølv tabby :uha: :stuck_out_tongue:

Men ja, mon ikke de alle fire er smoke :slight_smile: Det har jeg også tænkt, men tjaeh… Tiden viser jo nok hvor gode eller dårlige de bliver :slight_smile:

[quote=Mette Mejdahl;418618]Stamtavlerne skal jeg heldigvis ikke søge endnu - jeg skal liiige ha fundet de sidste par navne :tihi:

/Mette[/quote]
Nå ja, hvad var det nu vi blev enige om? Jo, tysk schlager kuld! Med H - vi vedtog de første 3, jeg er sikker på at der her på forum findes kapaciteter, der snildt kan supplere med de sidste 2 navne-engel

Hansi Hinterseer
Helmut Lotti
Heino

  • og så skal vi lige have nogle schlager-stærke medlemmer på banen nu :fløjte:
    VH
    Susanne