Millinger - 2 uger

[quote=Susanne W;418653]Nå ja, hvad var det nu vi blev enige om? Jo, tysk schlager kuld! Med H - vi vedtog de første 3, jeg er sikker på at der her på forum findes kapaciteter, der snildt kan supplere med de sidste 2 navne-engel

Hansi Hinterseer
Helmut Lotti
Heino

  • og så skal vi lige have nogle schlager-stærke medlemmer på banen nu :fløjte:
    VH
    Susanne[/quote]

Neeeeeeeeeeej!!! Hun skal bruge mit forslag med hede!! :lys-ide:
Hot, hot, hooooooooooooooot! :klapper:

Og dit forslag duer bare slet ikke, for temaet begynder ikke med H! :stuck_out_tongue:

[quote=Susanne W;418653]Nå ja, hvad var det nu vi blev enige om? Jo, tysk schlager kuld! Med H - vi vedtog de første 3, jeg er sikker på at der her på forum findes kapaciteter, der snildt kan supplere med de sidste 2 navne-engel

Hansi Hinterseer
Helmut Lotti
Heino

  • og så skal vi lige have nogle schlager-stærke medlemmer på banen nu :fløjte:
    VH
    Susanne[/quote]

Iiiih din sladrehank - nu holdt jeg lige Eva på pinebænken :tihi:

Jo jeg hár fundet nogle Heslige/Herlige herrer :rock::
[FONT=Symbol]· Hansi Hinterseer[/FONT]
[FONT=Symbol]· Helmut Lotti[/FONT]
[FONT=Symbol]· Heino[/FONT]
[FONT=Symbol]· Heinz Burt[/FONT]
[FONT=Symbol]· Herbert Grönemeyer[/FONT]

Til dagligt selvfølgelig blot fornavnene :klapper:

Og hvem der er hvem, har jeg ikke helt besluttet endnu :?

/Mette

[quote=Eife;418657]Neeeeeeeeeeej!!! Hun skal bruge mit forslag med hede!! :lys-ide:
Hot, hot, hooooooooooooooot! :klapper:

Og dit forslag duer bare slet ikke, for temaet begynder ikke med H! :p[/quote]

Forslag???

Det er skam vedtaget på B-møde og alt muligt - jeg blev KLART nedstemt med “de Hotte navne” :ups:

Så “Herligen Herren” it is… :yah:

/Mette

Mette - Adr :lynogtorden: Jeg er dybt skuffet. Nøj nogle grimme navne. Så skulle du hellere have taget Take That - godt det er drenge alle sammen og jeg ikke skal have en kat fra dig af…

-engel

Var det her noget??

[ame=“- YouTube”]De Höhner[/ame]

KÆFT de er klamme Anne!! -LOL

Mega ergeligt at det er et “Band” navn - for havde det nu været forsangeren der hed Höhner eller noget… :øhmm:

/Mette

Manden sidder og fortæller, at der også er andre H’ere

Hanns Martell
Hubert Kah

Men skulle jeg vælge en af dine killinger, ville jeg lægge beslag på navnet Hansi -LOL Det er så kikset det gør helt ondt. Det skal så også være den med de største tænder og den grimmeste pels :tihi:

[quote=Eife;418662]Mette - Adr :lynogtorden: Jeg er dybt skuffet. Nøj nogle grimme navne. Så skulle du hellere have taget Take That - godt det er drenge alle sammen og jeg ikke skal have en kat fra dig af…
[/quote]

:fnis::prut::tihi::stuck_out_tongue:

:shithappens:

  • Mener bestemt også at det blev vedtaget at Susannes Y - dreng skal hedde “Yngve” :klapper: Ik´os Susanne? :stuck_out_tongue:

/Mette

[ame]Hansi Süssenbach - Nur eine Nacht mit dir 2008 - YouTube

[ame]Hartmut Engler - Spirit - Hierher komm ich immer zurück - YouTube

:stuck_out_tongue:
VH
Susanne

Mette - Pft, godt man ikke er i bestyrelsen hos JYRAK når de sådan dikterer ens kattes navne! -what -LOL

Yngve er altså bare ikke så grimt som Heino :tihi:

Ej, du ved udmærket godt at uanset hvor grimt et navn du fandt på, så ville jeg hellere end gerne have en pige efter Mille (og Martin) :inlove:

[quote=Mette Mejdahl;418672]

  • Mener bestemt også at det blev vedtaget at Susannes Y - dreng skal hedde “Yngve” :klapper: Ik´os Susanne? :stuck_out_tongue:

/Mette[/quote]
Det er jeg ikke heeeeelt så sikker på der var flertal for -engel - hvis ikke det fremgår af referatet, så faldt forslaget nok :ok:
KH
Susanne

Nøj, det er godt nok mange stygge tyskere hvis navn starter med H -høhø

[quote=Anne K;418671]Manden sidder og fortæller, at der også er andre H’ere

Hanns Martell
Hubert Kah

Men skulle jeg vælge en af dine killinger, ville jeg lægge beslag på navnet Hansi -LOL Det er så kikset det gør helt ondt. Det skal så også være den med de største tænder og den grimmeste pels :tihi:[/quote]

Hvorfor vidste jeg bare at hán af alle nok kendte noget til Schlager sangere? :klapper:

Sejt - keep ém coming! :ok:
Jeg er nemli ikke heeeeelt tilfreds med [FONT=Arial]Heinz Burt[/FONT] & [FONT=Arial]Herbert Grönemeyer -[/FONT][FONT=Arial] det er ikke helt schlager nok IMO[/FONT][I][FONT=Arial] :tihi:

/Mette
[/FONT][/I]

[quote=Anne K;418671]Hubert Kah

[/quote]
Ja, for hulen - det var ham jeg ikke kunne komme i tanker om!
VH
Susanne

LOOOOOL - Jeg har den for vildeste griner på over de fantastiske schlager mænd i kan finde!!
TAK! :slight_smile:

Der er helt sikkert noget imellem der er bedre end mine egne ideer :ok:

Ja Susanne, nu skal du jo passe på med det med ref. … det ér jo MIG der tog ref, så der kúnne jo snige sig en lille bitte beslutning ind, omkring noget med Yngve :wink:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;418678]Hvorfor vidste jeg bare at hán af alle nok kendte noget til Schlager sangere? :klapper:

Sejt - keep ém coming! :ok:
Jeg er nemli ikke heeeeelt tilfreds med [FONT=Arial]Heinz Burt[/FONT] & [FONT=Arial]Herbert Grönemeyer -[/FONT][FONT=Arial] det er ikke helt schlager nok IMO[/FONT][FONT=Arial] :tihi:[/FONT]

[FONT=Arial]/Mette
[/FONT][/quote]

Og nu har jeg ondt i maven -LOL -LOL -LOL -LOL

Han er jo blevet tvangsfodret med tyske sange fra han var barn. Skal nok skrive hvis han kommer i tanke om flere.

jeg har ondt af de små poder… må jeres karriere blive bedre end jeres navne…

så har jeg vist sagt min mening

Hehe, Bente - det er da nogle ALT for sjove navne :slight_smile:

Jég synes faktisk det er nogle super søde navne, Hansi, Heino, Helmut og Hanns (mangler stadig det helt perfekte til sidste manden)… ja man kán ski da ikke andet end at elske de mislinger :slight_smile:

Det er go værkstedshumor :ok:

  • og spørger du mig, så er de navne langt mere brugbare end et eller andet langt uudtaleligt navn, som mange har en tendens til at give deres killinger (tro mig, der er mange sære navne derude!) - og derudover får killingen ski sjældent det navn den er “døbt” på stamtavlen anyway :wink:

Det bliver nogle herlige mislinge-navne dét er jeg sikker på :slight_smile:

/Mette

Hvis du overvejer at inkludere en CD med de dér rædsler til dine killingekøbere - så lad være - du skræmmer dem væk… -what :besvimer:

Navnene… jah, man kan jo vænne sig til en del… :fløjte: :wink:

(Vil gå hen og skrue op for Cure - bare for at få mareridtet dér på afstand…)
-LOL

-LOL:klapper:-LOL:rundtosset:-xxrotflmao:klapper:-LOL-LOL
Det er SIMPELTHEN for sjovt:thumbup: