Millinger - 3 uger

På opfordring kommer her Milles mislinger “Die Herligen Herren”, 3 uger gamle :slight_smile:

De vejer alle godt 350 gram nu og er begyndt at gå ture udenfor fødekassen nu :slight_smile:

Hubert

Hansi:

Helmut:

Hanns:

Heino:

Fælles billede af to rødder:

Det var ugens dosis Millinger :wehuu:

/Mette

:hjerte: :hjerte: :hjerte: Det kan da ikke være muligt, at de bliver mere og mere nuttede… :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Kæææft hvor er de altså søde! De ligefrem lyser af “nu skal vi altså snart til at gøre os gældende her i huset”! Må altså se at finde en ledig dag i kalenderen til et bedstemorbesøg!
KH
Susanne

Altså, ham der Hubert, ham kan man kun være lidt forelsket i. Meeen de er VIRKELIG søde alle sammen, ja de er så:wehuu:

Nårh! Hvor er de kære (trods navnene… :tihi:) Og Heino er klart kønnere end ham dér på videoen gys

:iloveyou:

nååårh… hvor er de altså dejlige men helmut er da alt for kær :savle: :savle:

Århhh… SPLAT… så ligger man da lige i en smeltet pøl midt på gulvet… Hansi :love:

Tak :slight_smile:

Ja de er virkelig nuttede nu, elsker bare killinger i den alder - lige begyndt at gå på opdagelse, lige begyndt at lege og bare ALT for kære (bredere end man er lang G)

/Mette

Åh, så nuuuuutede! :besvimer: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de fine. Men nu lægger jeg da virkelig mærke til de navne, men det er som om de vokser lidt med dem. Tog mig selv i at tænke, “Hubert, det er da faktisk sødt!”

Har de ikke lidt små ører?? :stuck_out_tongue:

De er dælme godtnok nuuuuuuuuttet :hjerte:

Hehe, ja ik’?! Jeg synes faktisk også at navnene passer helt vildt godt til dem - Det er ligesom om at når nuttethedsgraden stiger, så bliver de kiksede navne bare lidt kære og sjove i stedet for :wehuu:

[quote=Anne K;422562]Har de ikke lidt små ører?? :stuck_out_tongue:

De er dælme godtnok nuuuuuuuuttet :hjerte:[/quote]

JOOO!! :klapper:
Det er helt vildt så små ører de har, jeg undrer mig dagligt over det - de ligner små “teddy-bjørne” og ikke katte hvis du spørger mig :smiley:
Men nu var jeg så også ude og se Kira’s lækre små Sia/osh’er i går og dé har dælme ører der vil noget, kan jeg hilse og sige :ok:

• Og så ser mine egne små Europé babyers ører jo så heller ikke størrere ud når man kommer hjem :tihi:

/Mette

hø hø - du milde hvor ser helmut bøvet ud. men hvor er de altså søde !!!

Nååårrrhhh du kan da ikke mene han er bøvet - han ser bare lidt… træt ud eller noget … :tihi:

/Mette

Nuuuuh, hvor er de kære. Så kom jeg jo endelig hjem og i nærheden af en computer igen… (Manglende nattesøvn = hjem og SOVE). Hubert er da bare såååå kær -love
Og små krammebamser er da lige hvad de er og skal være, store ører, bahhh :stuck_out_tongue: :hjerte:

:wehuu::wehuu: NØØØØJ hvor er de daaaarjlige allesammen…totalt nusseguf :inlove::inlove:

:hjerte::hjerte:

Mette du har jo huset fuldt at “tyrolske Jodlere”

De er godt nok kære

Hilsen
Birthe & co

Mette du har jo huset fuldt at “tyrolske Jodlere”
[/quote]
Hm. Jeg begynder at tænke at det måske er godt at de ikke er orientalere… sikke da en larm der ellers kunne være!
:stuck_out_tongue: :smiley: