Milly skal til dyrlægen

Vi kan godt bruge lidt krydsede fingre for vores gamle [B]Milly[/B].

De sidste par dage har hun været lidt småsløj, så her i formiddag tager Lene hende en tur til dyrlægen for et grundigt check. Forhåbentligt er der ikke noget alvorligt galt, men med en 17½ årig er man altid nervøs for, at timeglasset er ved at rinde ud.

Vi håber jo, der stadig er nogle gode år tilbage til hende. :kryds:

Masser af :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: til Milly herfra.

:kryds: masser af krydsede fingre herfra Finn. Hun er måske bare lidt vintertræt.

En gammel pige har lov til at have nogle lidt sløve dage, så det håber jeg at der bare er tale om…

:kryds: :kryds: :kryds: Jeg håber det bedste for hende.

Puh. :kryds: for at der ikke er noget alvorligt galt med Milly!

Masser af :kryds: :kryds: :kryds: for dronningen.

Også en masse :kryds::kryds::kryds::kryds: fra mig

Håber bestemt også, at hun bare har et par halvdårlige dage, og der ikke er noget alvorligt galt med den smukke pige. Massevis af :kryds: herfra
Mvh
Yvonne

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Også herfra krydses der alt hvad krydses kan… Håber det bare er fordi hun er vintertræt…

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at det ikke er noget alvorligt, men blot alderen der trykker lidt

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Herhjemme krydses både fingre, tæer og poter. :kryds: :kryds: :kryds:

Masser af krydsede fingre og poter herfra.
Hilsen Linda

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Sender alle de :kryds: afsted jeg kan!

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Lene og jeg takker mange gange for alle jeres gode tanker. :ok:

Dyrlægen beholder Milly for observation og blodprøver indtil sidst på eftermiddagen, hvor jeg så henter hende. Der er mistanke om sukkersyge, men det må prøverne vise.

I går aftes virkede hun nærmest lidt senil og apatisk, hvilket virkeligt bekymrede os, men her til formiddag har hun heldigvis været mere sig selv, omend stadig noget svækket. Forhåbentligt finder dyrlægen ud af, hvad det er. :kryds:

Opdatering følger naturligvis, når jeg er kommet hjem fra arbejde og har fået hentet hende.