Millys fødselsdagsreception (mange billeder)

Hvor er det fantastisk, så meget du gør for kattene, FF. :slight_smile:

Og tak fordi du dokumenterer med billeder, så vi andre kan få dagens smil.

Jeg er dog glad for at Fnuggi og Cæsar ikke kender vejen til Høje-Taastrup - ellers var de nemlig stukket af for længe siden. :surrender1:
:tihi:

Sikke en dejlig fest og sikke en dejlig anledning :thumbup: UG for catering, det ser lækkert ud :høhø:
VH
Susanne

Sikke dejlige billeder…har nydt dem hver og èn

Stort tillykke Milly :flag:

Dejligt at se at du er blevet fejret med maner :slight_smile:

Sikken dejlig fødselsdags fest smukke Milly har haft :flag:

Og herlige billeder af den store begivenhed :hjerte: :).

Dejlige festbilleder. Det ser ud som om fødselaren og gæsterne havde en dejlig dag:)

Endnu engang tillykke til Milly:hjerte:

Tillykke med den dejlige 18 årige Milly:hjerte:, hun holder sig godt.

Tak for beretningen og billederne, som altid når det kommer fra dig, er det herligt.:):slight_smile:

Herlige billeder FinnFrode og endnu engang tillykke med hende :balloner:

Tror næsten det må være et misse-slarraffenland at være kat hos dig :slight_smile:

Mange tak, Lis. Det var nemlig med maner - og forholdsvis gode manerer… :smiley:

Mange tak. Tine. Så mange år kræver jo lidt ekstra… :slight_smile:

Mange tak, Birthe. Ja, hele arrangementet klappede heldigvis. :slight_smile:

[QUOTE=Tea;870222]Hvor er det fantastisk, så meget du gør for kattene, FF. :slight_smile:
Og tak fordi du dokumenterer med billeder, så vi andre kan få dagens smil.
Jeg er dog glad for at Fnuggi og Cæsar ikke kender vejen til Høje-Taastrup - ellers var de nemlig stukket af for længe siden. :surrender1:
:tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Tea. Du må fortælle dem, at de skal blive lige så gamle, for så… :slight_smile:

Mange tak. Susanne. Herligt, at en professionel som dig også kan godkende cateringen… :slight_smile:

Mange tak, Brita. På denne årstid skal misserne jo bare placeres i haven, så kommer billederne næsten af sig selv… :slight_smile:

[QUOTE=Lise H;870306]Stort tillykke Milly :flag:
Dejligt at se at du er blevet fejret med maner :)[/QUOTE]

Mange tak, Lise. Og lige nu er hun i gang med Porta-resterne til morgenmad… :wink:

[QUOTE=Milles mor;870356]Sikken dejlig fødselsdags fest smukke Milly har haft :flag:
Og herlige billeder af den store begivenhed :hjerte: :).[/QUOTE]

Mange tak, Milles mor. Selv vejret indrettede sig efter Milly - det var også gråstrivret… :smiley:

[QUOTE=Bølles mor;870410]Dejlige festbilleder. Det ser ud som om fødselaren og gæsterne havde en dejlig dag:)
Endnu engang tillykke til Milly:hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Anja. Det blev en mindeværdig dag for alle… :slight_smile:

[QUOTE=kiskis;870434]Tillykke med den dejlige 18 årige Milly:hjerte:, hun holder sig godt.
Tak for beretningen og billederne, som altid når det kommer fra dig, er det herligt.:):)[/QUOTE]

Mange tak, Kirsten. Hun er helt på toppen lige for tiden, og skal bare sende de andre et blik for at få sin vilje… :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;870515]Herlige billeder FinnFrode og endnu engang tillykke med hende :balloner:
Tror næsten det må være et misse-slarraffenland at være kat hos dig :)[/QUOTE]

Mange tak, Carina. Det er heldigvis kun tre gange om året, vi går så meget amok… :smiley:

Hold da op for en fest!

Usædvanlig pænt picnictæppe/borddug :stuck_out_tongue:

Et lidt forsinket tillykke med fødselsdagen Milly. :tillykke:
Du har jo sørme fødselsdag samme dag som Silke men hun nøjes med at runde de 3. Her blev det desværre ikke til den store fest. Jeg var ikke hjemme til at fejre hende men det blev da til lidt af det gode og alt for dyre vådfoder til aftensmad.

Dejlige billeder og en skøn fortælling - man kan kun blive glad af at se og læse det.

Endnu engang tillykke med hende :slight_smile:

:lol: Du er simpelthen SÅ skøn Finn :slight_smile:

Super skønne billeder og sikke en skøøøøøn måde du har fejret smukke Milly på :slight_smile:

“Sikke en fest vi har haft…åhh ja åhh ja åhh!!!” Ingen klager fra naboerne? :tihi:

dejlige billeder…det ka da være du skal lave dig en lille side bisseness med katte catering :tihi:

Helt enig :tihi:

Sikken en fin reception :wehu:

Der har garanteret været nogle gode taler imellem :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;870607]Hold da op for en fest!
Usædvanlig pænt picnictæppe/borddug :p[/QUOTE]

Mange tak, Hrönn. Ja, det fine picnictæppe er fra Skattekat-design - naturligvis… :slight_smile:

[QUOTE=Tas;870782]Et lidt forsinket tillykke med fødselsdagen Milly. :tillykke:
Du har jo sørme fødselsdag samme dag som Silke men hun nøjes med at runde de 3. Her blev det desværre ikke til den store fest. Jeg var ikke hjemme til at fejre hende men det blev da til lidt af det gode og alt for dyre vådfoder til aftensmad.[/QUOTE]

Mange tak, Tas - og tillykke med Silke. :flag: Jeg er sikker på, hun også har nydt sin fødselsdag, for det er tanken, der tæller… :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;870790]Dejlige billeder og en skøn fortælling - man kan kun blive glad af at se og læse det.
Endnu engang tillykke med hende :)[/QUOTE]

Mange tak, Gitte. Og jeg er glad for at kunne dele oplevelsen her. :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;870893]:lol: Du er simpelthen SÅ skøn Finn :slight_smile:
Super skønne billeder og sikke en skøøøøøn måde du har fejret smukke Milly på :)[/QUOTE]

Mange tak, Rikke. Milly sender sine varmeste hilsener til dine skovtrolde også… :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;870989]“Sikke en fest vi har haft…åhh ja åhh ja åhh!!!” Ingen klager fra naboerne? :tihi:
dejlige billeder…det ka da være du skal lave dig en lille side bisseness med katte catering :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Elisabeth. Nej, ingen klager - de var ikke hjemme. Og nabolagets katte turde heller ikke kigge forbi med den store, sorte udsmider… :smiley:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;871001]Sikken en fin reception :wehu:
Der har garanteret været nogle gode taler imellem :)[/QUOTE]

Mange tak, Charlotte. Det var der i hvert fald, men fødselaren havde frabedt sig sange. :smiley:

Ej altså Finn… Nu blev min computerskærm jo helt våd af Olivers savl… :savle::tihi:

Stort tillykke med den smukke Dame… Hun ser ikke en dag ældrere ud end 10 år :smiley:

Lige bortset fra at jeg ikke spiser kød, ville jeg mægtig gerne have været med til dén fødselsdagsreception, det ser nemlig drøn hyggeligt ud! :smiley:
Stort tillykke med Milly, der ser ud til at være blevet fejret med maner.