[QUOTE=Charlotte Oeh.;935504]Uf for et drama 
Jeg har ikke rigtig nogen gode edderkophistorier. Mine katte fanger dem
desværre ikke, så der er ikke meget hjælp at hente der, hvis man er alene
hjemme.
Det vildeste, kattene her finder på, er, at dunke edderkopperne med poten,
men edderkopperne går ligesom bare ned i knæ, hvorefter de rejser sig
igen, og så er den leg færdig :S[/QUOTE]
Jeg forstår godt kattene daffer af ved den slags udødelige edderkopper! :S Der blev nu kæmpet en brav kamp herhjemme, og det lykkedes da til sidst 
[QUOTE=nouredin;935523]herhjemme har jeg en proff ansat til udrydelse af kryb:høhø: Del-Shay tar alt lige undtagen biller tror de lugter dårligt. stankelben er hans favorit og han æder dem med velbehag efter jagten er slut:tihi:

MVH Rikke
nå jo min standerlampe i stuen måtte lade livet for nogle uger siden, Jeannie havde siddet og luret og pluslig satte hun af, hun landede så desværre øverst på lampen hvorpå klørene blev slået i og den stakkels lampes ydderdel blev fint skraldet af hele vejen ned:tihi: det værste ved historien er nok at den står der endnu for jeg har ikke fået købt en ny og den er det eneste lys i min stue i øjeblikket:doh::)[/QUOTE]
Milo plejer også at spise edderkopperne, når han har dræbt dem, men måske han så hvad der skete da Mowgli tog den i munden
:surrender1: Det ville også få mig til at miste lysten til at give det et forsøg!
Herhjemme er min ene standerlampe også en smule skraldet, men jeg vender bare den ødelagte side bort - ude af øje ude af sind - sådan ca 
[QUOTE=Gucci;935527]Min kæreste er af den mening at alle edderkopper skal dø. Heldigvis for ham er Gucci af samme overbevisning. (Jeg fanger dem i en kop og slipper dem ud… men så er de jo ikke VÆK).
Så da vi lige var flyttet i den nye lejlighed, fandt kæresten er kæmpe smadderkop i badekarret, og den naturlige reaktion var selvfølgelig at kaste katten ned i badekarret og lukke døren… jeg ved ikke hvad der præcist skete med edderkoppen, men væk var den til sidst hehe 
Men stakkels Milo, der sådan blev mishandlet af den store farlige smadderkop.[/QUOTE]
Min kæreste får også lov til at fjerne edderkopper, når han er her! Han fanger dem dog også i en kop og slipper dem fri
Jeg har dog på fornemmelsen at han vil skifte taktik, hvis det drejer sig om sådan en kæmpe som i går - for de bider sgu hvis de kan komme til det 
[QUOTE=PivC;935529]Herhjemme bliver der også lystigt jagtet edderkopper… Det bedste er dog når det er Yankie… han sætter poten henover og får på den måde samlet den op… hvilket resultere i at så kan han ikke længere se den… Han se SÅ forvirret ud… “Hvor blev den dog af??? Jeg havde den jo lige her…”
Har oplevet flere edderkopper stikke af fra ham ved at kravle ind i hans pels… 
Til gengæld er han mester i at fange fluer… på trods af han aldrig kravler efter dem. Han sidder bare på gulvet, venter på de flyver tæt nok på og så langer han en pote ud. Han fanger dem overraskende tit… :D[/QUOTE]
Kravler ind i hans pels?? Det er nu officielt - jeg skal aldrig have langhårskatte