Mimi's mave

Så er der kun nogle dage til at Mimi forhåbentlig spytter killingerne ud. :thumbup:

Maven er langsomt blevet større og nu synes Mimi, at den er temmelig meget i vejen. :tihi:

  1. maj og 10. maj

  2. maj

  3. maj (i går)

Scanningen i midten af april viste 4 killinger og det passer nok meget godt, da hun er symmetrisk. Vægten siger 4,4 kg. Mimi har taget 1,3 kg på siden hun drog til Polen, så killingerne burde ikke mangle noget. :tihi:

Onsdag er dag 63, så vi venter spændt. :love2:

Du nåede lige denne mavetråd i sidste øjeblik, hva’:?:stuck_out_tongue: Hun er da vokset en del, siden jeg så hende i sidste uge:uha:

Hun er vokset lidt og har lagt mælk ned. Killingerne bevæger sig lidt, men ikke så vildt endnu. De skal vist lige bages færdige. :inlove:

Jeg gætter på 4 fede blå mislinger :tihi:

hvor er hun fin, og stor :hjerte:

Så fint! Jeg nåede også lige at tænke at det ligner en 4 killingers mave i størrelse inden jeg nåede længere ned, bliver spændende om scanningen holder stik :smiley:

:kryds: for at alt går godt og hun er en super mor :smiley:

Sikke en vom :slight_smile: Det bliver dejligt med blåtlinger :smiley:

Og da jeg konsekvent altid skal være på tværs, så vil jeg vove den påstand at der er 5 killinger derinde :rock:

Hvis hun popper på dag 63 skal navnetemaet næsten være tetyper. - Det er nemlig på min fødselsdag. :wink:

Det ser da også lidt tungt ud :klappekat:jeg glæder mig til at følge dem :slight_smile:

:thumbup:

I dag er det måske Blåtlingernes fødselsdag, på forhånd hurra hurra hurra.
De sikrer sig en gave som… :slight_smile:

Darjeeling
Lapsang Souchong
Earl Grey

For lige at komme med et par te-forslag :slight_smile:

Der er åbenbart også en, der hedder Tung Ting, men den må være forbeholdt Mimi :høhø: Hvad med Dong Ding?

Eller Medova? Er du træt klokken 3 … Nej, den er der vel ingen, der kan huske længere :slight_smile:

Jeg kan nu godt lide Kamilla(e) te :tihi:

English Breakfast? :lol:

Strandet hval? :klapper:

[QUOTE=velfa;1310546]Strandet hval? :klapper:

[/QUOTE]

Gad vide om Marie regner med at skulle sove i nat :gruble: ( jeg tror at hun så regner forkert :stuck_out_tongue: )