Min 10-års jubilar

Jeg synes da lige, at I skal se min alders-præsident, som den 17/6 rundede de 10 år :hjertehop:

Stadig med på den værste hvad angår spilopper - og samtidigt limen, som holder flokken sammen og afbalanceret.

Sasha (Wytopitlock’s Heureka) :hjerte:

Jeg har flere gange med bævende hjerte tænkt, hvor lang tid endnu jeg fik lov at beholde hende. Flere ganges astmaanfald og lungeødem ud i det blå - det var ikke sjovt.
Men efter at vi fik mistanken om at fiske-allergi var udløsende faktor - og har fjernet alt hvad der hedder fisk fra menuen (incl tørkosten), så har der gudskelov ikke været flere anfald - og hun stortrives bare.
Så vi (Sasha og jeg) har lavet en aftale om, at hun bliver miiiindst 20 år :stuck_out_tongue:

Et stort tillykke med tøsen :flag:

Stort tillykke med de 10 år til den smukke dame :wehuu:

Hun er fantastisk smuk, Lone :lovelove:

Hvor jeg kender din bekymring, når kattene bliver ældre og begynder at få skavanker. Det er så svært at forestille sig livet uden den ven, man har haft i mange år :surrender1:Men skønt at høre, hun trives :wehu: Gid I må få mange gode år endnu!

Stort til lykke til Sasha med de 10 år :flag: :puuuuust:

Tillykke med den smukke mis. Jeg er faktisk helt stensikker på jeg har køsset på hende da hun var en bette misling. Jeg kan huske Anettes G-kuld og mener bestemt også h-kuldet var der da jeg engang besøgte dem i Herning

Tillykke med 10-årsdagen, skønne Sasha. En god leder som omdrejningspunkt er flokkens salt. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke til smukke Sasha med de 10 år :flag: