Min bedste ven

I dag fylder min bedste ven Nanoq 3 år.

Vi har fejret det i morges med masser af lækkerier - hvoraf Nanoq kun gad spise rejerne - man har vel smag! -høhø

Nanoq er min klippe, min evige kilde til glæde, ro, overskud og så er han mig bekendt den eneste kat, som Brita nogensinde har solgt som KØLEKAT (slåfejl i kontrakten:-)). Det passer dog fint - han er cool!

Fra første øjekast var det ren gensidig kærlighed. Jeg glemmer aldrig, da jeg kom ind af døren hos Brita for 3 år siden, og denne ene killing i kuldet - som var mere bred end lang og fem ugers pelsting - valgte mig. Jeg har aldrig oplevet så stærk en karmatisk forbindelse til et dyr hverken før eller siden. I de timer jeg var der sad lille Nanoq simpelthen ved mig, på eller foran mig. Hele tiden fastholdt han mit blik. Selv da Mandalay kom for at give mælk blev han siddende på gulvet foran mig.

Nanoq er bandens boss på Hannerupvej. En mere retfærdig, til fulde medfødt leder skal man kigge længe efter. Han er født til den rolle. De andre ser op til ham - han har aldrig behov for at sætte sig igennem. Aldrig.

Nanoq er der altid, tæt på men fjern og filosofisk. Han rummer en indsigt, som jeg kun kan drømme om.

Nanoq er visdommens kat - og jeg er beæret over at have fået lov at elske ham og modtage hans kærlighed i tre år.

Han beriger husstanden, de andre katte og mit liv.

Tillykke Nanoq - din sørøver!:ok:

-tillykke Tillykke din store dreng. Jeg håber at du bliver overforkælet idag -tillykke

Stort tillykke til den blide-kæmpe! :slight_smile:

Dejlig beskrivelse af ham :slight_smile:

/Mette

Tillykke til dig smukke og dejlige Nanoq.
-føzda:balloner::gave:-tillykke

Hjertelig til lykke - du smukke kat :wehuu:

Jeg håber, at din slave forkæler dig med namme-nam.
:hjertetildig:+ :hjertetildig: til din søde mor

Stort tillykke smukke misser -føzda -balloons -presents -kramer

Tak for alle de søde kommentarer - nu har “mor” været i Lidl og købe Opticat med sovs, som er det eneste sorte slyngel vil spise:-)

Eddie har spist med af alle tallerkener - hans mave er helt rund:-) Nu ligger De alle sammen udenfor og snorker i solen:-)

Tillykke til den smukke mis

-føzda-føzda:balloner::balloner:

Hvordan jeg kan overse denne tråd, går over min fatteevne, men det havde jeg altså.
Jeg husker også dit besøg og hvordan du blev modtaget.
Nanoq ligner såmænd blot sin mor helt og holdent når det gælder værmåde og overskud. Hun er også en overskudskat, der set med menneskeøjne INTET gør for hun har alles respekt. Jeg plejer altid at kalde hende næsten perfekt…hun er det blot ikke fordi jeg ikke selv har lavet hende :ups:
Dejligt med guf der er på ens yndlingsmenukort OGSÅ selvom man skal dele med en brun “maddike” :tihi: som er allevegne. :wehuu:
Mange fødselsdagshilsner fra din gamle mor. :inlove:

Sikke en kærlighedserklæring! :wehuu: De bringer os virkelig også mange glæder, de skønne kræ. Blev helt varm om hjertet, da jeg læste din beskrivelse af fødseslsdagsmissen. :ups: Tillykke med ham. :inlove: