Min Burgundy hos Kattefotografen

Så kom billederne fra i lørdags. Jeg fik taget billederne i anledning af at Burgundy blev Premier.

Og jeg synes billederne er blevet super flotte! Jeg så dem lige efter de blev taget, og wow da var de allerede gode. Ved ikke hvordan han gør det, men flere af dem er præcist, som jeg ser min lille killing som måske er blevet lidt stor… Jeg er bare så glad for at Kattefotografen fangede ham så godt i lørdags.

Her kommer billederne:


Der er to mere på facebooksiden. Kattefotografen er virkelig en gave, hvis man spørger mig lige nu. :thumbup:

De er rigtig flotte! Han bli’r sandelig bedre og bedre!

Waow nogle knurhår han har :hjerte: De minder mig om sådan et “cykelstyr overskæg” som nogle mænd har :høhø:
Han er en lækkermås!

WoW han er godt nok lækker! :savle: Hans farver, hans poter & hans hvide næse :wehuu:

Lækker mis. :wehuu:

Han er en rød lækker-mås, er han. :hjerte:

Helt enig - og hvor er det dejligt at læse efter alt det brok der var den første gang han havde stand med :slight_smile: Tålmodighed lønner sig som regel :slight_smile:
VH
Susanne

Mums, hvor er han en lækker fyr. :wehuu:

Rigtigt gode billeder. Dem kan jeg godt forstå, du er tilfreds med. :slight_smile:

Wow en lækker knægt, hvor er han smuk

Wow en lækker ung fyr! Hvor gammel er han på billederne? :slight_smile:

Det gør han i hvert fald, så jeg kom også lige med en udfordring til ham i søndags, er spændt på engang at se resultatet :høhø:

[QUOTE=Eife;1121281]Wow en lækker ung fyr! Hvor gammel er han på billederne? :slight_smile:

Det gør han i hvert fald, så jeg kom også lige med en udfordring til ham i søndags, er spændt på engang at se resultatet :høhø:[/QUOTE]
Downloadede en app for finde ud af det :cool2: og den siger 1 år, 6 mdr. og 4 dage.

Har jeres killinger på udstillingen også været inde i skuret? :juhu:

:hjerte:

Smuk dreng - og det ved han vist godt selv :wink:

[QUOTE=Sheer;1121287]Downloadede en app for finde ud af det :cool2: og den siger 1 år, 6 mdr. og 4 dage.

Har jeres killinger på udstillingen også været inde i skuret? :juhu:[/QUOTE]

LOL! Godt du da kunne få en app til lige det :tihi:

Ja, de har nemlig så - alle 5 :smiley: