Min dejlige blå pige

Som ligner arrigskaben selv og nok kan holde uvedkommende fra døren, men som barere er så sød og kærlig som nogen. “Mini” runder det første år om en lille uges tid, utroligt som tiden løber.

Hun ser bare for lække rud Pia - og er vild med hendes look [bigloony] -lazykitty

UH - hun er lækker -forelsket

Hun ligner da bare en pige der har selvtilliden i orden. Og hun har da noget at have den i for hun er da tæskelækker!

Smukke smukke pige, skønt barsk look.

Hvor er hun dejlig. -forelsket -forelsket -forelsket
Vi har også et par stykker der kan se olme ud, uden at være det :smiley:

Uhhhh hun ligner min svigermor… -xxrotflmao

Hvor er hun bare lækkker -forelsket

Hun er godt nok en lækkerbisken -love -love -love men uh jeg turde ik møde hende alene en mørkaften GYYYYYYYS

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hold da op sikke et look, hun er bare så flot… -forelsket -love
Tillykke med et års dagen… Om en uge

Jeg kan heldigvis ikke se noget -uh
Og jeg kan heldigvis ikke li’ blå MCO’er -høhø
Og slet ikke når de ser ud som hun gør -forelsket
Hun er godt nok en nyyysssselig “mus”.

-savle -forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket

Hvis du nogensonde bilver træt af se på det vidunder kan jeg tilbyde hende en stor have, en seng at sove i, masser af nus, kæl og missemad, 2 hunde hun kan lege med og en gøje som er mere end villig til at underholde hende

-wow for en lækkerbisken -love -love

Uhaaaa en flot lækker coon, sikken et look hun har super smuk kat

-pote -pote -pote -thumbs

Hun er deeejlig -forelsket

Ihh skal hun ikke hjem og bo hos Gitze ?? :slight_smile: sådan en dejlig blå pige… hjem og lege med gitzes røde drenge ??? hva hva hva??? :slight_smile:

Nøjjjjjjjj hun ser lækker ud -forelsket -forelsket Jeg er VILD med blå katte -tænkekitty

HA HA - tjaaa hos os er det BÅDE min svigermor og svigerinde… -høhø

Hvor er “mini” bare lækker -love -forelsket

ej hvor er hun bare lækker. elsker det udtryk hun har. hjemme hos dig er det mini der vogter. du har slet ike brug for en hund :stuck_out_tongue: hehe. mini er en lækker en.

Hejsa
Hvor er hun dog bare flot, lige den farve og det udseende jeg rigtig godt kan lide
Lisbeth

Uha, et lækker fjæs - elsker det der bisset udtryk - MUMS -savle -savle