Min dejlige dreng bliver 5 i dag

Det er selvfølgelig Junior jeg taler om, ene hane i kurven i det lille hjem og - for mig i det mindste - indbegrebet på en rigtig Maine Coon hankastrat: stor, tung, lettere klodset og så lalleglad og elskelig at han slet ikke er klar over hvor meget han kunne bestemme hvis han lagde lidt tyngde bag :tihi:

Heldigvis…for mig…ellers var vi vist færdige med udstillinger, bade og en frisering i ny og næ.

I dag fylder min bamse 5 år og startede dagen med at trampe op i sengen til mig da den første fødselsdags-sms tikkede ind klokken 7…og så har han ellers fungeret som min meget kælne skygge lige siden :hjerte:

I eftermiddag skal jeg et smut ind i byen og mon ikke jeg kunne ske at finde et eller andet spændende til fødselaren. Der er også lovet lidt guf til aften til alle mand.

Et par billeder er det også blevet til selvom det er svært når han helst vil sidde og putte op af mig hele tiden. Lige nu putter han så op af computerskærmen hvilket ikke er et hak bedre, for jeg kan faktisk ikke rigtigt se hvad jeg sidder og skriver :tihi:

Først et billede bagfra - synes han er sådan en stor flot dreng og håber da dommerne på udstillingerne bliver ved med at synes det samme bare et par gange endnu :ups:

Og så et portrætfoto hvor det er lykkedes mig at fange ham i et ikke alt for dovret øjeblik…og det er svært skal jeg hilse og sige :inlove:

Tillykke med din smukke dreng, har også gratulere fødselaren på hans FB profil

Tillykke, Junior - store, smukke coon. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Hjertelig tillykke med ham :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke “muus”…du er en fin mis