Min dejlige dyrlæge

Da det i høj grad handler om katte, bringer jeg ikke dette i OT, som jeg først overvejede.

Jeg vil bare give jer et lille eksempel på, hvorfor jeg holder meget af “min” dyrlæge.
Ikke alene er hun eminent dygtig, især til katte, men hendes hjerte banker også for vildmisserne, som hun gør en stor indsats for.

Hun er næsten lige flyttet til en ny gård - jubiiii, her i Rønnede - med mand + hele det firbenede menageri. Hun har selvfølgelig travlt, så i år får vi ikke hendes spændende kalenderhistorie, men som erstatning et nyhedsbrev i ny og næ.

I skal lige have et par små afsnit af det sidste:

"Et par vildkatte har allerede fundet vej gennem kattelemmen. Den ene, der nu er døbt Napoleon, lå og sov i saunaen (der bruges som ”rode” rum til håndklæder, vasketøj osv. Det kostede ham ”bollerne” ;o). Klokken 6 om morgenen, blev han bedøvet og kastreret før han blev lagt i fyrrummet, hvor han vågnede og blev frisk nok til at komme ud næste dag. Nu er det så ”Nelson” der står for tur ;o)

[SIZE=3]Vi skal have et STORT juletræ, der skal stå i stalden. Det skal selvfølgelig pyntes og i år vil jeg lave tørrede æbleringe til at hænge på det. Så kan Emil og Peter kan give dem til hestene efter vi har danset om juletræet – for jo, vi skal danse om juletræet i stalden ;o) Stalden bliver selvfølgelig også pyntet med granguirlander og julehjerter. Nisserne er der også og de skal have julegrød med kanel og smørklat på."[/SIZE]

Nååh hvor sødt. Dyrlæger med hjertet på rette sted er guldklumper intet mindre :thumbup:

Dejligt med en dyrlæge, som har overskud til den slags.:thumbup:

Hilsen Jette.

En dyrlæge med :hjerte: på det rette sted :wehuu: