Min elskede nuser

så blev vores dejlige elskede nuser hentet dam det er hordt :S

men det var det bedste for alle

Så fandt du et nyt hjem til ham eller hvad?

ja de rinde for en time siden og sagde at de gerne ville have ham

og han er lige kørt afsted :frowning:

Ja, det er hårdt at sige farvel, men hvis din datter slet ikke kunne tåle ham, så var det nok også bedre for ham at komme et andet sted hen.
Men jeg kan godt forstå, du synes det er hårdt. :trøste:

nemlig det er der ikke mange andre der kan forstå :frowning: de forstår ikke at vi ikke vil proppe datteren med medicin for at vi måske kunne beholde ham :frowning:

men vi syns vi har gjordt det rette og det var søde og flinke mennesker han kom ud til

Jeg må så lige indskyde, at der er ikke nogen her, der sagt, I skal proppe datteren med medicin.
Du kunne have spurgt om allergi i et spørgsmål under Generel snak om katte eller Kost, Ernæring og Sygdomme, og der ville helt sikkert være erfarne kattefolk klar med svar - måske også nogle, du kunne bruge.
Når du kun nævner din datters allergi i et svar i velkomsttråden, er der altså ikke så mange, der bemærker det… Men sket er sket…

det var ikke her inde jeg mente at folk ville have at vi skulle proppe hende med medicin det er mine forældre der mener at vi skulle det isted for at gå af med ham :slight_smile: