Min fantastiske Tarzan, i sit måske nye hjem :o)

Vil lige dele et par billeder med jer - der kommer helt sikkert flere meget snart :stuck_out_tongue:

Ligenu er jeg på nattevagt, og klokken kan bare ikke blive 7 hurtigt nok, så jeg kan kommer hjem og putte med ham :hjerte:


Tarzan som man kender ham bedst - det handler om at ligge dér, hvor man ligger allermest i vejen…så er man nemlig helt sikker på at blive bemærket mest muligt!! :tihi:


Her ses en af fjollehovedets yndlingslege :gruble:


High five! :cool:


Dette er iøvrigt hans yndlings sove-møbel i hele verden (altså lige pånær sengen, når jeg ligger der)… Jeg har lavet den i sløjd i hvad, 6-7. klasse, og den er jo simpelthen så grim :høhø: Men hvad gør man ikke for sin forkælede kat :slight_smile:


Nåja, den er også virkeligt god at lege på, fordi der er huller, man kan lege med legetøjsmus igennem…stort hit, skulle jeg hilse og sige :smiley:


AARGGHHH hvad er det for en sort dims der sidder bag på min krop, den har jeg aldrig set før!!! :yikes: Den skal have tæv, skal den!! :tihi:


Uhmm…lammeskindet her skal lige æltes godt!


Ude og sniffe i gården :tihi:


En morfar i sofaen den første dag :slight_smile:


I gården med Nemo i sin løbegård i baggrunden :love2:

Fik jeg sagt hvor HYGGELIGT det er, at have ham hos mig???:wehuu:

Han nyder da vist også livet hos dig…
Men får du lov at beholde ham ??

Tak for kikket…

Lækker kat :love2:

Tarzan er bare skøn. :hjerte: Håber sådan for jer, at det går godt. :smiley:

Han ser i hvert fald ud til at befinde sig storartet indtil videre. Han er godt nok en lækker kat :hjerte: Kan godt forstå, du gerne vil have, at han skal blive.

Nøj hvor er han bare skøøøøøn :hjerte:
Kan godt forstå du gerne vil beholde ham :wink:

Billedet med High Five :ok: Sikke et super godt billede :wink:

:hjerte:

Skøn serie billeder… har lige tabt sutten :

Hvem ejer Tarzan nu og hvorfor er han hos dig ?? :gruble:

Det med at ligge de mest upraktiske steder (fra ejers synspunkt) er åbenbart en Tarzan-ting … det gjorde min stor tykke Tarzan osse :venter:
Det var osse en af de ting jeg ‘‘manglede’’, i dagene efter han blev aflivet :S

Din Tarzan er en lækkerbisken :inlove:

hvor er han skøn!

Hvad laver du om natten?

[QUOTE=Sannela;638989]Han nyder da vist også livet hos dig…
Men får du lov at beholde ham ??

Tak for kikket…[/QUOTE]

Om jeg får lov at beholde ham, er helt op til ham :slight_smile: Mindste tegn på mistrivsel og han ryger retur til mine forældre som fritløber :slight_smile:

Skøn serie billeder… har lige tabt sutten :

Hvem ejer Tarzan nu og hvorfor er han hos dig ?? :gruble:[/QUOTE]

Jeg ejer skam Tarzan og har altid gjort :slight_smile: Men han er (desværre) fritløber, og jeg har svært ved at finde et sted at bo, hvor han kan komme ud og rende. Derfor har han boet hos mine forældre det seneste 1½ år, da de bor perfekt, når det nu skal være… Her d. 1. fik jeg så min nye lejlighed, som er 50m2 med lille gårdhave og en lille fælles have (deles med nabo og overbo). Jeg må gerne have ham her, men jeg har ikke været super optimistisk ift. om han ville kunne trives som næsten-indekat… nu har han været her i en 10 dages tid, og der er bare ikke det mindste med ham - derfor håber jeg meget på, at det fortsætter med at gå så godt, så han kan bo her (OG få en lille kammerat til vinter/foråret) :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;639228]hvor er han skøn!

Hvad laver du om natten?[/QUOTE]

Tak - jeg synes jo også han er HELT fantastisk skøn :wehuu: Ih hvor jeg elsker ham!!!

Jeg arbejder på et plejecenter som afløser - så det er ikke fast, “bare” et job ved siden af skolen. Igår sad jeg vagt hos én, der ligger i vågent koma…hun skal overvåges døgnet rundt, men der er sjældent så meget at lave om natten, så man ser bare film og er på nettet og sån :cool2: