Min far har taget røven på ALLE

Han har købt ny bil…

Han har ALLE DAGE kørt opel…

Idag skriver jeg lidt med hans kæreste…

De har købt ny bil…

En Nubira !!!

Hvad dælen sker der for manden - har overgangsalderen ramt ham?

Kan slet ik få ind i mit hoved at manden ikke kører opel mere :open_mouth:

Opel er da osse en skod car -tihi:p

Med fare for at virke fuldstændig afbleget -upssa men hvilken slags bil er en Nubira ??

hehe

Men tro mig - han har ALDRIG kørt i andet :slight_smile:

Han bliver 49 nytårsaften… Så det er da lidt en sensation eller hvad man skal sige - vildt det er det sgu :stuck_out_tongue:

Det er en Chevrolet… :slight_smile:

Jeg viste helle hvad det var for een , jeg der ellers er gift med en mand, der er bidt af en gal bil :slight_smile:

Vidste det heller ikke selv før jeg søgte på google - gik jo bare ud fra det var en opel… Men der blev hun sgu snydt :stuck_out_tongue:

haha - også dig :slight_smile: PP kan holde et foredrag på 2 timer om sin BMW og stadig have flere ting at sige :slight_smile:

jeg er glad for at jeg er lige så vild med katte som han er med biler - ellers ville jeg have svært ved at finde en passende modvægt -LOL

Man kan kalde den mange ting men en RIGTIG Chervolet bliver det aldrig, kan ikke engnag huske hvad det Japanske? mærke hed som man opkøbte for at sælge under deres brand så de kunne komme ind på det europæiske marked, med nogle pris venlige modeller

er det Daewoo du tænker på?

Det er og bliver en Daewoo, uanset hvad de kalder sig i dag!

hehe

det betyder nu ik så meget for mig - hovedsagen er, at manden ikke kører opel :stuck_out_tongue: