Min far kom lige forbi

… og han havde været så dejlig at tage sit kamera med, og der skulle selvfølgelig tages billeder af drengene :thumbup:

Her er resultatet

Først Sargon der ligger og charmer sig i hængekøjen

Min mor og far havde også været så søde at købe et fun board, som de havde med til misserne (de er mine forældres eneste “børnebørn” så de bliver rigtig forkælede :ups: ) Billedet snyder lidt, det var Felix der synes det var sjovest, Sargon skulle bare lige godkende det. Resten af tiden stjal Sargon det Felix fiskede ud :tihi:

Felix tager sig også lige en lur

Felix vågnede af blitzen, og lagde sig an til et ordenligt billede :ok:

Min far greb lige mig og Sargon i et ømt øjeblik (se venligst bort fra mig :ups:)

Han blev liggende lidt efter jeg havde flyttet mig, han var i en helt anden verden det lille pus :engel2:

Og sidst på aftenen da vi sad og så fjernsyn satte Sargon sig i bedste kattestil midt på sofabordet foran fjernsynet så kunne vi få lov til at kigge på ham i stedet :venter:

NØJ nogle dejlige billeder af de små misser. :wehuu:

Dejlig billedserie!

Er du da vimmer, sikke et yndigt lille ansigt på en meget smuk kat :hjerte:

Flotte billeder, og hvor er Sargon dog fin! :hjerte:

Tusind tak for rosen af min misser :thumbup: jeg elsker når mine forældre kommer på besøg, min fars kamera tager altså bedre billeder end mit lille lommekamera.

Og min far er rigtig glad for at der endelig er nogle der gider stå model for hans fotografering :tihi: Han har efterhånden (for) mange billeder af deres hund :tihi:

Tak for billederne! Hvor er det nogen søde katte!!

Din far tager rigtigt gode billeder. :ok:

Og det er jo altså et par smukke katte, du har. Tak for et dejligt kik. :smiley:

Hvor er de blevet store :uha: De vokser da vist pænt meget for øjeblikket :slight_smile:

Og nuttede er de også stadig :hjerte:

Tusind tak for rosen af drengene :ups: jeg synes jo også de er utrolig søde

[QUOTE=FinnFrode;734345]Din far tager rigtigt gode billeder. :ok:

Og det er jo altså et par smukke katte, du har. Tak for et dejligt kik. :D[/QUOTE]

Jeg viser altid gerne mine katte frem, hvis der er nogle der gider kigge :thumbup:

[QUOTE=galath;734406]Hvor er de blevet store :uha: De vokser da vist pænt meget for øjeblikket :slight_smile:

Og nuttede er de også stadig :hjerte:[/QUOTE]

Ja det er ved at være rigtig store, tror Sargon nærmer sig de 2,5 kg og Felix er også lidt over 2 kg :yikes:

Det vil der altid være her, så “keep ‘em comin’.” :slight_smile:

[QUOTE=Nadia;734251]
[…]
Min far greb lige mig og Sargon i et ømt øjeblik (se venligst bort fra mig :ups:)

[/QUOTE]
Sikke nogle dejlige katte du har :lovelove: Og det er da bare ægte kærlighed på det her billede!

Ej hvor gode billeder!! Snyd snyd snyd, jeg vil også have et nice kamera :slight_smile: :slight_smile:

SÅ smukke katte…ih nogle farver og mønstre :hjerte:

Hold da op hvor er mine små ballademagre blevet store :slight_smile: Og de ser bare så dejlige ud :slight_smile:

Haha så må jeg lige få ryddet lidt op i mine egne billeder og se om der er nogle der kan bruges :thumbup: ellers kommer min far vidst forbi igen om 14 dage, og der bliver han hele weekenden, så det kan blive til mange billeder :muhaha:

Jeg var også helt forundret over han blev liggende, og så bare begyndte at spinde endnu højere :wehuu: Både ham og brormand har indtaget måde mit og kærestens hjerte :love2: det er der ingen tvivl om

[QUOTE=Tine M;734738]Ej hvor gode billeder!! Snyd snyd snyd, jeg vil også have et nice kamera :slight_smile: :slight_smile:

SÅ smukke katte…ih nogle farver og mønstre :hjerte:[/QUOTE]

:muhaha:Jeg må indrømme jeg også har overvejet at gemme hans kamera næste gang han er her oppe, bare sådan at han glemmer at tage det med hjem igen

Det er nemlig blevet rigtig store :yikes: Mine forældre fik nærmest et chok da de så dem, og jeg havde endda advaret dem

Åh nogle dejlige billeder :love2:

NØJ hvor skønne billeder af de små misser. :wehuu:

Nu må det vidst være tid til lidt flere billeder, det er dog ikke alle der er taget med min fars kamera, så kvaliteten er lidt varierende :slight_smile:

Vi har fået to rigtig hjælpesomme missere her hjemme, de kan både hjælpe med at samle kredsetræ…

Vaske sengetøj…

Og se rigtig søde ud for kameraet

Dejlige billder, både de “gamle” og de nye :smiley:

Også et par skønne katte, hvor gamle er de?

7 måneder :smiley: så de er pludselig blevet store