Min fod

Blev jo opereres i torsdag, fredag, var smerterne helt vilde, og ikke til at holde ud …
der begyndte mit ben og bøje ind ad …

• lørdag var jeg ved lægevagten, som fik konstateret betændelse, han renset det, og udskrev pencillin til 10 dage …
    Var derover igen søndag, og fik det skiftet… Han mente det med skævheden på foden var normalt! :?

I dag, har jeg snakkede med min fys - hun sagde skadestuen med det sammen, så der er jeg lige kommet hjem fra …
De ved ikke hvorfor den er blevet sådan, men nu den i gips…

Her er der lidt billeder (OBS ben billederne kan godt være klamme)

Dette er taget i lørdags :

Dette er taget i dag:
(satme KLAMT)

Og nu sådan her:

ØVØV ser ikke rart ud, men har du ikke haft kontakt med afdelingen som opererede dig ? evt. lægen ?

Hols da op:uha: Hvad er der dog sket:?

Det er på en privatklinik - Og de har selvfølgelig sommerferie … :confused:

Jeg blev opereret for ødelagt ledbånd (som jeg os blev i den højre for 3 mdr siden, uden nogen genere)

Men denne gang, ser foden sådan ud - Og lægerne ved ikke hvad fanden der gør at den er kommet helt derud og sidde :confused:

[QUOTE=Lotte;640324]Jeg blev opereret for ødelagt ledbånd (som jeg os blev i den højre for 3 mdr siden, uden nogen genere)

Men denne gang, ser foden sådan ud - Og lægerne ved ikke hvad fanden der gør at den er kommet helt derud og sidde :/[/QUOTE]

ØV:-( :kram:

hmmm men de må da have en bagvagt eller nogen de henviser til ???

Håber det hjælper med gipsen !

[QUOTE=Quanti´s;640334]hmmm men de må da have en bagvagt eller nogen de henviser til ???

Håber det hjælper med gipsen ![/QUOTE]

Ikke på en klinik - der har de ikke … - Så må vente til den 8 når de kommer tilbage …

Og mange tak… :slight_smile:

Øv øv øv hvor irriterende. :frowning: Du er da godt nok ikke heldig med de fusser.

Puuuha Lotte, den vender da bare helt forkert :S :frowning:
Det er godt nok også uheldigt at både klinikken og lægen holder ferie :thumbdown:
Hvordan med smerterne nu?

NEJ - Det synes jeg satme heller ikke jeg er … ØV !

[QUOTE=StinePigen;640348]Puuuha Lotte, den vender da bare helt forkert :S :frowning:
Det er godt nok også uheldigt at både klinikken og lægen holder ferie :thumbdown:
Hvordan med smerterne nu?[/QUOTE]

Den vender bare forkert, og det burde være umuligt fordi ledbåndene jo er blevet ordnet …

Men ja, det er ikke fedt med de ferie, det er dårligt teimet … :confused:

Smerterne er ok nu, men er os dopet af morfin jeg fik i drop, da de satte foden på plads…

[QUOTE=Lotte;640371]Den vender bare forkert, og det burde være umuligt fordi ledbåndene jo er blevet ordnet …

Men ja, det er ikke fedt med de ferie, det er dårligt teimet … :confused:

Smerterne er ok nu, men er os dopet af morfin jeg fik i drop, da de satte foden på plads…[/QUOTE]
Øv noget møg :frowning:
Uden at have forstand på det overhovedet, kan det så tænkes at ledbåndet er blevet revet helt over? Sådan at der ikke er noget der holder anklen rigtigt på plads

[QUOTE=StinePigen;640377]Øv noget møg :frowning:
Uden at have forstand på det overhovedet, kan det så tænkes at ledbåndet er blevet revet helt over? Sådan at der ikke er noget der holder anklen rigtigt på plads[/QUOTE]

Det muligt, men det virker bare forkert, når det lige er blevet lavet ?
Men de kan bare vente sig, jeg sidder i røret når de er tilbage …

[QUOTE=Lotte;640384]Det muligt, men det virker bare forkert, når det lige er blevet lavet ?
Men de kan bare vente sig, jeg sidder i røret når de er tilbage …[/QUOTE]
Måske kan der være nogle sting (indvendigt) der er sprunget? Som sagt, aner det ikke.
Ja du må ringe lige så snart de åbner igen :slight_smile: Rigtig god bedring.

[QUOTE=StinePigen;640390]Måske være nogle sting (indvendigt) der er sprunget? Som sagt, aner det ikke.
Ja du må ringe lige så snart de åbner igen :slight_smile: Rigtig god bedring.[/QUOTE]

Ved det heller ikke …

Gør jeg os :slight_smile: - Og tak :slight_smile:

Jeg synes da ikke det lyder ret betryggende at lægerne ikke VED hvordan din fod er kommet til at sidde sådan?! En ting er at “det her burde ikke kunne ske” men de må da for pokker vide hvad der er galt med en fod når den vender sådan? Uanset om det er dem der har opereret dig eller ej…

Jeg er helt enig, men de havde ingen forklaring da de ikke har set sådan et tilfælde før …

Det ligner et TYPISK tilfælde hvor de har strammet ledbåndet alt for meget! Synes det virker underligt de aldrig har set det før, selv har jeg set det til bevidstløshed. Heldigvis kan et ledbånd gøres længere bla ved gips som holder ledbåndet i stræk, så mon ikke de et eller andet sted selv regner med at det er det der er sket??

Selvfølgelig kan der opstå en komplikation af flere forskellige ting der også giver et lignende udfald. Men et ledbånd er jo som en elastik, og strammer du elastikken for meget, så er der altså noget der bliver skævt i den anden ende…

Håber i hvert fald det ikke er noget slemt og du snart er på benene igen, om man så må sige.

Helene, sygehuset har meget lidt viden om den operatin. Men det du skriver lyde jo helt logisk. Vi håber det bare er det :slight_smile: