Endnu mere øv over at jeg blev syg. Havde jo tænkt lidt på at Honey skulle have været meldt til i huskatte-klassen, men endte ikke med at gøre det, kunne ikke lige overskue det. Men det var da meget heldigt for ham og Frederik har lige haft en tur pladdermave, så de er nok blevet smittet af killingerne. Men det havde i hvert fald betydet at han ikke var kommet med idag selvom jeg havde været fit for fight. Så jeg har valgt at tage det som et heftigt tegn fra oven om at jeg bare ikke skulle med idag… suk…
Men kan se der kommer en TICA i korsør i det nye år, det jo næsten min baghave
Tillykke med de fine resultater En skønne dag må jeg vel prøve en TICA-udstilling selvom jeg stadigvæk synes det lyder vældig forvirrende… jeg er endnu mere vanedyr end katte
Og så ser jeg i ånden Adelie sidde øverst på de kradsestolper og nægte at komme ned igen L
Gode billeder - tak for kigget.
Og endnu en gang tillykke med Arthur:hjerte: og Scar:hjerte:. Dem kan du godt være bekendt at tage med i byen igen - Nærum måske?
Og hvis jeg ikke vidste det i forvejen, så blev jeg da bekræftet I, at Orientalsk Langhår er en smuk og dejlig race. Men de har jo også mange træk til fælles med min egen… :cool2:
[QUOTE=Theomilou;979774]Sikke nogle fine billeder Julia Og tillykke med de flotte resultater
Det var hyggeligt at møde dig og Maria-Amalie og dine skønne, skønne katte
Ej, her troede jeg lige have fået et knips af mig og så viste det sig at være en anden, men jeg sad jo osse ved siden af dig da du tog nogle af billederne. :høhø:
Tillykke med resultaterne. Det ligner at både dig og de firbenede havde en god dag - og så håber vi selvfølgeligt at se dig og kattene på udstillinger i det mørke Jylland også