Min første udstilling

Dag 1… :rock:

Maria-Amalie får en ven.

Som i starten var bange for disse herre farlige dræber burmeser killinger. :dokdok:

En sphynxHAN var lige ude og lufte klokkeværket… :ups:

Cutie Rex

Kattegal spottet på udstilling!

Spot flere kattegale som ser bedømmelser… (jeg burde være paparazzi)

En kattegal mere spottet i mængderne!

Charly og Jan’s OLH pige… :hjerte:

Mine drenge støtter kampen mod Prostatakræft…

En plet…

Plet kysser endnu en plet

En plet mere!

TADAAAA
en plet!

Scottish fold pige

og modsætningen… En american curl…

Kattegale katte spottet!

Scarface: “…!”

Julia bliver herrehappyface da Arthur slår både konkurrent og Scarface i 2 ring…

Glad ejer med katte… Og ja, det var mit eget naturlige skæg på forrige billede. :rock:

Arthur i bur, klager over den seriøse mangel på KÆL, godbidder og legetøj!

Mine møgunger venter på bedømmelse…

Vores konkurrent, super flot! Jeg er faktisk lidt forbavset over at den ikke vandt over mine…

Scar bliver bedømt :inlove:

Arthur diskuterer lidt med dommeren… :tihi:

Kattegal kat spottet!

Brian the Redneck :rock:

P*sse fin NFO! :besvimer:

Endnu flere kattegale spottet!!! :rock:

“Somebody’s number One!”

Jubiiii…!!! Arthurs FIIIINE (i kan lige vove på at sige andet!) klistermærker på kokarden… :hjerte:

Super billede & super fin kokarde! :thumbup:

Fedt billede du har lavet til dem med overskæg og det hele. :rock:

Ser ud til at have været en dejlig dag Julia :slight_smile:

Endnu mere øv over at jeg blev syg. Havde jo tænkt lidt på at Honey skulle have været meldt til i huskatte-klassen, men endte ikke med at gøre det, kunne ikke lige overskue det. Men det var da meget heldigt for ham og Frederik har lige haft en tur pladdermave, så de er nok blevet smittet af killingerne. Men det havde i hvert fald betydet at han ikke var kommet med idag selvom jeg havde været fit for fight. Så jeg har valgt at tage det som et heftigt tegn fra oven om at jeg bare ikke skulle med idag… suk…

Men kan se der kommer en TICA i korsør i det nye år, det jo næsten min baghave :wink:

Skønne billeder! :juhu:

Tillykke med de totalt for flotte resultater! :hjertehop:

PS: Knægtene ser for vildt seje ud med deres overskæg…

Tillykke med de fine resultater :smiley: En skønne dag må jeg vel prøve en TICA-udstilling selvom jeg stadigvæk synes det lyder vældig forvirrende… jeg er endnu mere vanedyr end katte :wink:

Og så ser jeg i ånden Adelie sidde øverst på de kradsestolper og nægte at komme ned igen L

Smukke billeder af nogle smukke drenge… Anede ikk du havde taget billede af mig os… :tihi: Endnu en gang tilykke med de flotte reslutater!

Gode billeder - tak for kigget.
Og endnu en gang tillykke :flag: med Arthur:hjerte: og Scar:hjerte:. Dem kan du godt være bekendt at tage med i byen igen - Nærum måske? :smiley:

Og hvis jeg ikke vidste det i forvejen, så blev jeg da bekræftet I, at Orientalsk Langhår er en smuk og dejlig race. Men de har jo også mange træk til fælles med min egen… :cool2:

Tak for kigget … spændende at se for os der ikke kommer på udstillinger

Tak for dejlige billeder - super hyggeligt!

:klap: :klap: Ihhhh nogle dejlige billeder :slight_smile: Tillykke med ehmmm klistermærkerne??? :wink: Dejligt når ens misser får pæne ord og placeringer med på vejen :slight_smile:

Hvor er det nogle fine billeder :slight_smile:

Sikke nogle fine billeder Julia :slight_smile: Og tillykke med de flotte resultater :flag:
Det var hyggeligt at møde dig og Maria-Amalie og dine skønne, skønne katte :hjerte:

[QUOTE=Theomilou;979774]Sikke nogle fine billeder Julia :slight_smile: Og tillykke med de flotte resultater :flag:
Det var hyggeligt at møde dig og Maria-Amalie og dine skønne, skønne katte :hjerte:

[/QUOTE]

Og i lige måde :smiley:

Tak for kigget…superfine billeder

Ej, her troede jeg lige have fået et knips af mig og så viste det sig at være en anden, men jeg sad jo osse ved siden af dig da du tog nogle af billederne. :høhø:

Ihhh nogle rigtig fine billeder !!
Ser ud til at være mega hyggeligt hehe!! :yah:

Kald mig bare farvet…, men jeg synes nu ikke modstanderen virker særlig fantastisk… Fnis…

Tillykke igen

Tillykke med resultaterne. Det ligner at både dig og de firbenede havde en god dag - og så håber vi selvfølgeligt at se dig og kattene på udstillinger i det mørke Jylland også :slight_smile:

Og du så sååååå sød ud i den første final da du finder ud af at du får et “klistermærke” :tihi: