Min gamle kat ;)

så er jeg kommet herind på kattegale.dk, og skal snart have min anden kat. :hjerte: vil lige fortælle jer om min tideligere kat (for en del år siden)

navn: Pelle Haleløs

beskrivelse: stribet med sort og grå og den havde ingen hale.

sådan var han: han var den sødeste kat i verden. da jeg var ca. 3-4 år gammel tog min mor mig med ud til Inges kattehjem, og der fandt vi ham. Historien om hvordan han var endt der var at dem der havde ham og hans søskende havde smidt dem ud i en papkasse helt alene og forladt.:lynogtorden: Men han smeltede sig ind i vores hjerter og da vi fik ham med hjem viste der sig en dejlig, sød og loyal kat. :slight_smile: når vi kom hjem fra børnehave/arbejde stod han foran døren for at tage imod os, trods han havde en kattelem. og når jeg skulle ind om aftenen og se fjernsyn ville han med, han lagde sig på den dyne jeg havde slæbende efter mig, og ventede til vi var “fremme” og da satte han sig klar og med øjnene sagde han “nusser du mig ikke?” og jeg kunne ikke stå for det, han var den bedste kat i verden. men der skete desværre det at en mand ikke så sig for men kørte ham over med sin bil og dermed var dagene talte for min vidunderlig firebenede ven :frowning: R.I.P Pelle :rip:

Årh :ked:

Jeg glæder mig til at høre om din nye kat, og se billeder af den. Er det en killing du går og venter på? Race eller hus-misser?

Har du overvejet om du vil/tør lade den være fritløber når pelle haleløs kom så grueligt af dage? :uha:

Velkommen på foraet :):velkommen:

hejsa :wink: tja jeg tror den lille mis vil få mest ud af sit liv hvis den får lov til at gå rundt selv, sådan har jeg altid haft det uanset om livet er kort eller langt skal katten have det godt så ja den vil få lov til at løbe rundt udenfor :wink: og vi har bestemt at vi skal have en kat fra Inges Kattehjem igen og finde en kat der har brug for et kærligt hjem. og det skal bare være en helt almindelig husmisser :slight_smile:

Dejlig fortælling om lille Pelle.

Glæder mig til at høre om den nye mis :slight_smile:

Dejlig historie om Pelle, det er skønt som barn at have en firbenet bedste-ven og jeg glæder mig til at høre om den nye bedste-ven.

Jeg vil ikke starte en debat om inde - udekatte, men blot sige at trafik er kattens farligste fjende, 70.000 katte dør årligt i trafikken, det svarer 191 katte i døgnet

:):slight_smile: sød historie om Pelle…til lykke med den lille nye der er på vej