dec…YES noget til misserne…en kradse dims…Tango er i gang med at splitte den ad… billeder kommer i morgen…gider helt ærligt ikke lægge dem ind nu( men de er i kameraet, der gud ske lov ikke forlanger batterier…HINT HINT Brita)…men den gør lykke
Jamen så må du også hellere få en opdate på Hello Kitty kalenderen fra Brita, for den bringer stor glæde til både datter og katte.
1 dec. var der en rigtig fin stor fjer som flittig blev taget i brug af Linea, Delight og Pyrus, faktisk så meget at hendes taxa chauffør måtte ind og banke på da vi helt glemte tiden s
2 dec. var der en lille tigerdyrs taske hvor man kunne have penge med i skolen til lidt extra i middagspausen, så den var også bare en god ide´
Pakken til i morgen tidlig er vlagt ud, det gør hun hver aften når der ses Pyrus og så pakkes der ud til morgenmaden. Så er spændt på hvad der gemmer sig der.
Er også bare rigtig glad for min Det er så hyggeligt at kunne åbne en lille pakke om morgenen inden man skal ud og køre i det kolde snevejr, eller her i weekenden hvor vi bare kan sidde og julehygge.
I min var der
En Hello Kitty pung
En lille halskæde
En missegave (endelig, siger misserne) som var en strikket legemus med en lang hale
og i dag d. 4 et rigtig sødt lille armbånd
Det er bare sådan en fin kalender, Tusind tak til Brita og Bente for den
Men nu bliver jeg altså nød til at spørge, vælger man bare selv en gave eller skal man tage dem rækkevis? Der står nemlig ingen dato på dem
Og så vil jeg forresten ikke vide hvad I har fået, for det kunne jo være nogle af gaverne gik igen -LOL
Alle de kalendre jeg har lavet…din Camilla, Bentes, Lineas og Mosters Emil’s har været uden dato for så tager man bare den der ser mest spændende ud…hver dag
Det er lige som når man vælger æbler i Brugsen…der er ALTID nogle der er pænere end de andre
[quote=Camilla;505044]Er også bare rigtig glad for min Det er så hyggeligt at kunne åbne en lille pakke om morgenen inden man skal ud og køre i det kolde snevejr, eller her i weekenden hvor vi bare kan sidde og julehygge.
I min var der
En Hello Kitty pung
En lille halskæde
En missegave (endelig, siger misserne) som var en strikket legemus med en lang hale
og i dag d. 4 et rigtig sødt lille armbånd
Det er bare sådan en fin kalender, Tusind tak til Brita og Bente for den
Men nu bliver jeg altså nød til at spørge, vælger man bare selv en gave eller skal man tage dem rækkevis? Der står nemlig ingen dato på dem
Og så vil jeg forresten ikke vide hvad I har fået, for det kunne jo være nogle af gaverne gik igen -LOL[/quote]
så må du springe denne tråd over Camilla, i dag fik jeg 2 fine disney dækkeservietter