Min hemmelighed ...del 3

:wehuu::wehuu: Så er det i morgen jeg skal ønske min hemmelige mitte velkommen. Jeg glæder mig vildt meget, og synes tiden går ALT for langsomt.
Her kommer som lovet lidt mere af hende, og i morgen får I hende i FULD majestæt :wehuu:

Ind til videre ser hun rigtig smuk ud :iloveyou:

:hjerte::hjerte:

1000 tak Pia og Sannela :slight_smile:

Vil du fortælle lidt mere om hende, fx hvor hun er fra osv:? eller venter du med det, til du har hentet hende:?

Camilla. der kommer garanteret en masse om hende i morgen når hun er vel hjemme :slight_smile: men hun kommer syd fra :slight_smile:

Hmmm, hun har vel ikke været omkring Rusland, før hun kom til dig?

(for så havde du min fulde respekt på alle måder :høhø::klapper::cool:)

[QUOTE=Sheer;832793]Hmmm, hun har vel ikke været omkring Rusland, før hun kom til dig?

(for så havde du min fulde respekt på alle måder :høhø::klapper::cool:)[/QUOTE]

Hmmmm… hvad mener du ?

Der er en dame som købte en fiiiiiiin, troede hun, kat fra et stooooort opdræt, men hun var så ikke tilfreds med katten da hun så dommernes bedømmelse på udstilling og ville kastere den derefter. Der var en stor, og interessant diskussion om det på facebook. Hvor folk kom frem fra deres skabe, må man godt nok sige.

ok, men jeg TROR ikke at jeg har købt en fiiiiiiiiin kat, jeg VED det :slight_smile: og showkarrieren er ikke altafgørende her, jeg har købt på tavle,type og temperament :slight_smile:

Hun er da fin!

Sheer, den der facebook-diskussion du henviser til … er den en åben eller lukket gruppe?

Ja, det troede hun også. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;832857]Hun er da fin!

Sheer, den der facebook-diskussion du henviser til … er den en åben eller lukket gruppe?[/QUOTE]

Åben, hvis du er hendes facebookven.

Signe, uanset hvad du synes og ellers har læst af andres erfaringer, har jeg VALGT denne kat, og dine negative vibrationer, kan ikke ødelægge min forventning og glæde :slight_smile:

Negative vibrationer. Interessant.

Hvor har du været henne?

Har du set katten?

Det skal de bestemt heller ikke have lov til, stort tillykke med din røgfarvede :wink: og jeg forstår godt du glæder dig vildt til i morgen :slight_smile:

OK…nevermind… troede det måske var en kattegruppe/forum på facebook :slight_smile:

1000 tak Pia :slight_smile: synes tiden går alt for langsomt :slight_smile:

Stort Tillykke med din fine pige… :slight_smile:

1000 tak Lene :slight_smile: