Min hemmelighed ...del 3

Stort tillykke med hende , glæder mig til at høre mere om hende i morgen :slight_smile:

1000 tak Heidi :slight_smile:

Jeg kan godt forstå at du glæder dig.:slight_smile:
Og selvfølgelig er hun da fin :thumbup:

[QUOTE=Coon Danica;832921]Jeg kan godt forstå at du glæder dig.:slight_smile:
Og selvfølgelig er hun da fin :thumbup:[/QUOTE]

1000 tak Lisbeth :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;832866]Negative vibrationer. Interessant.

Hvor har du været henne?

Har du set katten?[/QUOTE]

Undre mig hvorfor det er så vigtigt for dig at vide dette…er det dig der skal have katten eller??? Underlig opførsel af dig, tænk at du ikke kan glæde dig på andres vegne :frowning:

-felixsylvester

:kaffe::kaffe::kaffe::kaffe::kaffe:

Ann der er kun en dag tilbage nu :høhø:

[QUOTE=MoMo;833029]-felixsylvester

:kaffe::kaffe::kaffe::kaffe::kaffe:

Ann der er kun en dag tilbage nu :høhø:[/QUOTE]

Tak Camilla, og ja, kaffemaskinen er igang næsten nonstop :slight_smile:

Fordi det set ud til Ann ikke har mødt katten endnu, og derfor er det interessant at høre hvordan man køber en kat uden at have oplevet den før. Der er mange andre som gør det lige nu. Det er meget moderne.

Derfor kunne andre end mig høre om hvordan og evt. hvorfor man køber ny kat uden at have set katten, udover på billeder.

Og kattegale er googlebar.

Men problemet er at når man ikke ser opdrætterne og hvordan det går hos hinanden, kan der gå mellemmenneskelig information tabt imellem opdrættere, hvilket ultimativt kan være dårligt for hver enkelt kat. Derfor vil jeg gerne høre Anns historie.

Men det er vist ikke værdsat at spørge. Kan jeg så forstå.

Jeg tro nu ikke, at det er en specielt ny tendens. Jeg købte min første (og sidste, men det var nu ikke fordi der var problemer) ubesete kat for 12 år siden. :wink:

Tillykke med den nye kat, Ann. Jeg er sikker på, at hun er lige som du ønsker dig. :slight_smile:

Hun ser dejlig ud, Ann. Glæder mig til at se og høre mere i morgen. :smiley:

1000 tak Pil og Finn Frode :slight_smile:

Ja. Maine Coonen er spredt rundt i verden, om det er sket med skib eller internet, kunne være det samme.

Der er også en gammel historie, som kan læses her: http://pawpeds.com/MCO/mchs/articles/Guldfakse.html

Being the middle of the night, Dortemarie was very sleepy and, although not interested in breeding Maine Coons

Men jeg synes da stadig man bør sørge for at se hinanden. For at se hvordan andre opdrættere holder deres katte?

Men der er jeg måske lidt umoderne?

[QUOTE=Sheer;833165]
Men jeg synes da stadig man bør sørge for at se hinanden. For at se hvordan andre opdrættere holder deres katte?

Men der er jeg måske lidt umoderne?[/QUOTE]

Selvfølgelig er det altid en god ting at se det hjem katten kommer fra, men hvad synes du det giver dig på sigt…altså at du ved hvordan hjemmet har set ud og de andre katte? Det ændre jo intet på hvad tavlen den har eller type osv :slight_smile:

Helt uanset debatten, så synes jeg også, at hun ser smuk ud. Har et blødt punkt for sortsmoke - var på stewardkursus og så sådan en smuk sortsmoke perser.
Glæder mig til at læse og se mere om hende - er der et kælenavn allerede, eller?

Ja, jeg kender godt Dortemarie og hendes historie. Rigtig godt, faktisk. :wink:

Jeg kan bare ikke se, hvad det har at gøre med hverken Anns nye kat eller det at købe en ubeset kat. Men det er nok bare mig. :smiley:

[QUOTE=holymoly;833205]Ja, jeg kender godt Dortemarie og hendes historie. Rigtig godt, faktisk. :wink:

Jeg kan bare ikke se, hvad det har at gøre med hverken Anns nye kat eller det at købe en ubeset kat. Men det er nok bare mig. :D[/QUOTE]

Jamen Pil du skal jo læse det den der enkelt sætning som Signe har citeret fra artiklen om at Dortemarie blev ringet op midt om natten og var slet ikke interesseret i at opdrætte Maine Coon.

:confused: Men hvordan det så lige hænger sammen med at købe kat ubeset eller har med Anns nye kat at gøre kan jeg heller ikke se…så er helt enig med dig :slight_smile:

Ja og dog, kan alt jo fejes ind under tæppet eller andet der lige er brugbart til at gemme på det man ikke vil have andre ved noget om… men dette mener jeg, uanset hvad, så kan man ikke vide noget som helst, heller ikke ved et besøg… alt kan være i den fineste orden, ingen problemer, men det kan også være omvendt.
Så ja, vil man være sikker i sin sag, skal man have fulgt et katteri nøje…

[QUOTE=Hanne P;833216]Ja og dog, kan alt jo fejes ind under tæppet eller andet der lige er brugbart til at gemme på det man ikke vil have andre ved noget om… men dette mener jeg, uanset hvad, så kan man ikke vide noget som helst, heller ikke ved et besøg… alt kan være i den fineste orden, ingen problemer, men det kan også være omvendt.
Så ja, vil man være sikker i sin sag, skal man have fulgt et katteri nøje…[/QUOTE]

Rigtigt. Og tid er også en væsentlig faktor. :slight_smile:

[QUOTE=Hanne P;833216]Ja og dog, kan alt jo fejes ind under tæppet eller andet der lige er brugbart til at gemme på det man ikke vil have andre ved noget om… men dette mener jeg, uanset hvad, så kan man ikke vide noget som helst, heller ikke ved et besøg… alt kan være i den fineste orden, ingen problemer, men det kan også være omvendt.
Så ja, vil man være sikker i sin sag, skal man have fulgt et katteri nøje…[/QUOTE]

Halløjsa det synes jeg godt nok er noget af en ting at hive ind…denne her tråd handler nu i bund og grund om at Ann glæder sig til sin kommende kat og i forrige tråd og denne her tråd har Sheer begge gange skrevet kun ganske kort "hvor er katten fra " “har du set katten” og nu kommer du så på banen med at alt kan fejes under gulvtæppet…undskyld mig Hanne hvis jeg var Ann så sad jeg lige nu og var godt rasende på jer to…føj da for nogle indlæg I kan smide ind her :frowning:

Hej, mit indlæg skulle ikke ses på den måde, hvis du læse det med andre øjne, kan det være lidt lige meget om man har set hjemmet eller ej…