Min hemmelighed - lidt endnu

Puha - går med en hemmelighed som kun få kender.

På mandag får Stine en ny drengeven i form af en hankat der er et år yngre end hende, og af sind burde matche rigtig godt.
Han er “selvfølgelig” fra internatet og har slet ikke nået at være på hjemmesiden, så I kan ikke smugkigge :wink:

Han er smuk ensfarvet musegrå - som jeg ved hedder noget andet i fagsprog.

Stine og jeg hygger os - jeg kan dog ikke give hende det hun har brug for ift leg mm.
På internatet var man hurtig til at foreslå ham her, og han og jeg har det godt sammen.

Der er et par detaljer der lige skal være 100% i orden, så navn og billede må vente til han er her på matriklen (Jeg skal i øvrigt finde et nyt kaldenavn, det han har er jeg ikke vild med - har et navn der minder om klar)

Jeg er spændt. Og nu har jeg erfaring i at få en kat hjem så har slet ikke samme ondt i maven som da jeg tog Stine med hjem til Buster.

25 Synes om

Vi glæder os til at se ham! :heart_eyes:

6 Synes om

Det lyder godt at du har fundet en katteven til Stine; jeg krydser fingre for at de bliver glade for hinanden.
Glæder mig til at se billeder af katten og ikke mindst høre om sammenføringen.

1 Synes om

:blue_heart: Hvor dejligt, Louise :blue_heart:

Tillykke med ham, glæder mig til at se ham :paw_prints: :paw_prints:

1 Synes om

nej hvor er det dejligt for dig.
glæder mig til at se lidt billeder af smuksakken

1 Synes om

Øv, han er blevet forkølet, så kan tidligst flytte i næste uge :disappointed:

Men alt godt kommer til den der venter :heart_eyes:

4 Synes om

Onsdag var han så dårlig at han blev indlagt på dyrehospitalet, og fik konstateret lungebetændelse.

I dag havde han det endelig så godt at han er kommet tilbage på internatet, han er dog slet ikke frisk nok til flytning endnu. SÅ vidt jeg ved er han også stadig i behandling.
Har aftalt at jeg får en update søndag.

Vi glæder os til han kommer. Lige nu har Stine så meget krudt i disse dage, at jeg venter på at hun får raseret hele hytten.

6 Synes om

Åh det lille pus, rigtig god bedring til ham. :hjerte: Håber hytten holder til Stine. :grin:

2 Synes om

Da han skal være medicinfri i en uge flytning er det nu aftalt at han flytter fredag i næste uge.

Har lige snakket med ham i dag, han er helt stoppet i næsen og nyder meget, det lille pus.

2 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:
Må vi snart se ham?

@Tante_Tut

22 Synes om

:blue_heart: :blue_heart: :blue_heart:

Tak Louise – hvor er han dejlig – kan godt forstå, at du faldt for ham.

#gråterflot :paw_prints:

1 Synes om

Hvor er han fin, men han ser lidt bange ud :heartbeat:. Håber han hurtigt falder til hos dig og Stine

3 Synes om

Billedet er også taget på internatet, og for de fleste katte er det en stor omvæltning at komme derud

1 Synes om

Også fra internatet, som I kan se på vandmærket

15 Synes om

Sikke nogle øjne - så store som tekopper :wink:
Tillykke med ham :paw_prints: :birthday: :denmark: :heart_eyes_cat:

1 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

AW hvor er han VIDUNDERLIG :blue_heart:

Kender du hans historie og alder, Louise?

1 Synes om

Ja, det gør jeg faktisk, da han kommer fra et privat hjem, hvor han er født. Han er født i oktober 15, så han er 13 måneder yngre end Stine. og så har han aldrig været ude, så det bliver spændende at se hvad han siger til løbegården og græs mellem poterne.

Han flytter ind på fredag, så håber at min ømme hals ikke udvikler sig, så det bliver udskudt igen.

7 Synes om

Hvor er han smuk! Er han frisk igen og klar til at rykke ind hos dig…? :grinning:

1 Synes om