Min hjemmeside

Ja så fik min hjemmeside lige et nyt look igen :wink:
Denne gang er selv super tilfreds :ok:

Jeg har jo lært at lave banner, så jeg har selv kreeret topbanneret :wink:

Billederne af misserne på forsiden er taget i dag, så det hele er helt nyt :wink:

I kan klikke på mit signatur billede, så kommer I direkte ind på min hjemmeside :wink:

Flot flot design, flotte farver der passer så flot til dine flotte katte :slight_smile:

Ja, det ser så godt ud, Rikke!!

Tusind tak I to :wink:
Jeg er også selv ret godt tilfreds nu - Nu skal jeg bare have en gæstebog lagt ind, så jeg kan få nogle hilsner ind :wink:

Hvor ER det bare nogle smukke katte du har :slight_smile: Jeg syntes hjemmesiden ser fin ud - men jeg har desværre ikke den store forstand på sådan noget :slight_smile:

Tusind tak for komplimentet Marianne :slight_smile:

hvor er den flot :)!!
jeg misunder dig for du kan lave noget så flot

[QUOTE=DK Zaphy;773085]hvor er den flot :)!!
jeg misunder dig for du kan lave noget så flot[/QUOTE]
Tusind tak Tine :slight_smile:
Det kan du da også sagtens selv :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;773087]Tusind tak Tine :slight_smile:
Det kan du da også sagtens selv ;)[/QUOTE]
Tja… Har os fået lavet min i dag :slight_smile: Dog uden noget program - men den blev fin nok…
hvad var det nu du brugte af program?

Rigtig flot lavet med flotte billeder af smukke katte. Tillykke med den.

[QUOTE=DK Zaphy;773101]Tja… Har os fået lavet min i dag :slight_smile: Dog uden noget program - men den blev fin nok…
hvad var det nu du brugte af program?[/QUOTE]
Jeg bruger Frontpage

Tusind tak :wink:

det er bare blevet flot, Rikke :slight_smile:

Mange tak :wink:

Flot flot hjemmeside i dejlige farver. Synes specielt godt om dine udstillingsbeskrivelser med billeder. FLOT gået Rikke :slight_smile:

Tusind tak for dit kompliment - Det er dejligt, når folk synes, om det man laver :wink:

Ja, jeg erklærer mig helt enig med Ankicoon, mht udstillingsbeskrivelser af dine billeder. Synes faktisk at alle billeder er blevet rigtig gode.

Hjemmesiden synes jeg også generelt er behagelig at kigge på, men da det jo er dit mesterværk er det jo vigtigst (synes jeg) at DU er tilfreds :slight_smile:

Læste din “om mig”… din historie minder meget om min, er fuldstændig grebet af hele den her katteverden, havde aldrig nogensinde troet at katte ville komme til at slå hunde der :slight_smile: men man lærer noget nyt hele tiden :wink: Er også i fuld gang med at overtale kæresten til at vi skal have kat nr… 3… og det hjælper på det … wish me luck :slight_smile:

Fine farver og opsætning og rigtig fint banner :slight_smile:

Mit eneste kritikpunkt er, at man skal helt op på en vinduesbredde på over 1300 px. for at se hele dit banner og ikke skulle scrolle sidelæns. Det er de færreste, der bruger den opsætning. Jeg vil råde dig til at tilpasse siden til en bredde på omkring 1000 px. og dermed banneret også - altså inkl. menuen i venstre side.

[QUOTE=Vipstøsen;773507]Ja, jeg erklærer mig helt enig med Ankicoon, mht udstillingsbeskrivelser af dine billeder. Synes faktisk at alle billeder er blevet rigtig gode.

Hjemmesiden synes jeg også generelt er behagelig at kigge på, men da det jo er dit mesterværk er det jo vigtigst (synes jeg) at DU er tilfreds :slight_smile:

Læste din “om mig”… din historie minder meget om min, er fuldstændig grebet af hele den her katteverden, havde aldrig nogensinde troet at katte ville komme til at slå hunde der :slight_smile: men man lærer noget nyt hele tiden :wink: Er også i fuld gang med at overtale kæresten til at vi skal have kat nr… 3… og det hjælper på det … wish me luck :)[/QUOTE]
Tusind tak for dine komplimenter :wink:
:tihi: Sjovt at vores historier er så ens :wink:
:kryds: for at du får ham overtalt :kryds:

[QUOTE=En forhenværende bruger;773530]Fine farver og opsætning og rigtig fint banner :slight_smile:

Mit eneste kritikpunkt er, at man skal helt op på en vinduesbredde på over 1300 px. for at se hele dit banner og ikke skulle scrolle sidelæns. Det er de færreste, der bruger den opsætning. Jeg vil råde dig til at tilpasse siden til en bredde på omkring 1000 px. og dermed banneret også - altså inkl. menuen i venstre side.[/QUOTE]
Takker mange gange Jane :wink:
Øh det med sidebredden er jeg ikke sikker på, jeg selv kan hitte ud af - Men jeg skal få nogen til at kigge på det snarest muligt :wink:

Kompliment for den flotte hjemmeside med dejlige billeder af smuksakkerne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ville ellers have lagt en hilsen - men vidste ikke, hvor jeg skulle lægge den :tihi:

[QUOTE=Eva;773596]Kompliment for den flotte hjemmeside med dejlige billeder af smuksakkerne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ville ellers have lagt en hilsen - men vidste ikke, hvor jeg skulle lægge den :tihi:[/QUOTE]
Tusind tak Eva :slight_smile:
Jeg kan ikke finde ud af at lægge en gæstebog ind, men jeg har sat en anden i gang med det for mig :slight_smile: