Min kat er alt for intelligent!

Jeg har et bisard problem. Min kat er begyndt at gemme mus i mit køleskab. De katte jeg har haft igennem min barndom, har altid været lidt for kvikke. Så jeg går ud fra at det er noget med opdragelsen.

Min kat Sprutnik, lærte som killing at åbne og lukke køleskabet, fordi han ikke altid var tilfreds med tørkost. Men nu har han fundet ud af at mad holder sig længere når det er pladseret i køleskabet. så for et par uger siden, åbnede jeg køleskabet, og så til min forbløffelse en mus stirre tilbage på mig. musen løb ud af køkkenet kun for at katten et par sekunder senere kom tilbage med den, “satte” den i hjørnet af køleskabet og lukkede det. Under det hele stod jeg som stivnet i køkkenet. Hvordan fan kan den adfærd opstå?!

-LOL-LOL-LOL:wehu::wehu::wehu:

Ved ikke om du laver gas med os, men ligegyldigt hvad, er den sjov.

(godt det ikke er min kat) :tihi::tihi::tihi:

Nu er katten jo på mange områder et meget renligt dyr, så jeg ser såmænd
ikke noget underligt i, at den lægger sit kødpålæg (:muhaha:) i køleskabet :cool:

:wehu: :wehu: :wehu:

Katten har sikkert opdaget, at de “holder” længere.

[quote=Charlotte Oeh.;337401]Nu er katten jo på mange områder et meget renligt dyr, så jeg ser såmænd
ikke noget underligt i, at den lægger sit kødpålæg (:muhaha:) i køleskabet :cool:[/quote]

Jeg vil give Mona ret; den slags kødpålæg er sgu ulækkert!

Måske prøver han at fryse musen ihjel?

NP

Jeg vil forslå dig at du anskaffer 3 tykke kæder som du snurre omkring køleskabet og afslutter med at sætte en stor hængelås på så katten ikke kan komme i køleskabet. :slight_smile:

PS husk at gem nøglen et sted hvor katten ikke kan finde den :tihi:

Ja det med at åbne køleskab kunne min tidligere kat Flemming også. Jeg spurgte fortvivlet hos Punkt 1, om man kunne få en lås til køleskabet, hvortil de spurgte hvor gammel barnet var. Da man ikke kunne få en lås måtte jeg sætte tape på døren. Han var dog ikke så smart at han satte noget derind : - ) i stedet for tog han mad ud til ham selv og bror Jacob.

:yatta: :yatta: :yatta: :yatta:

Bare vent til den sommerdag, hvor han stopper en pind i bagdelen på musen og smider den i fryseren. :høhø:

-LOL Kan lige se Flemming og Jacob for mig.

Herhjemme åbner de kun brødkassen.

  • og spinder. når de så får skældud. Uforbedrelige…

Her kommer så lige et billede med Flemming, der er igang med at finde aftensmaden til ham og bror Jacob. Billedet er desværre ikke så godt, det har været i Familie Journalen, så jeg har prøvet at scanne det : )

Hahaha det er jo Tara om igen:-)

Hun lægger dog ikke ting i køleskabet, men åbner det og tager kyller.

Og så lægger hun dem - delvis spist! - i min seng.

-LOL

Hvor er jeg altså glad for, at jeg har persere…

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
…når det så er sagt…

Det er muligt at købe en køleskabslås i BabySam for den ringe sum af 39,95 :slight_smile:

:wehu:-LOL-LOL… det kunne mine aldrig finde på -engel

Smart missekat du har og det er da noget mere kvikt at gemme maden i køleskabet i stedet for at gøre som Betterøv. Hun har en tendens til at lukke sig selv inde i køleskabet, det lille fjols.
Knus Elin