Min kat er en hund :?

Vi har fået krog på døren ud til… Og det er blevet godkendt af Bølle :thumbup: Nu kan han nemlig fare ind og ud som det passer ham… Så vi glæder os til det bliver en del varmere i vejret…
Nå, men hørte noget knas, knas og går over til døren for at se hvad der sker… Og så hvad tossen har slæbt med ind… Igen… Simpelthen så sjovt at splitte sådan en gren i atomer… Har han heldigvis ikke gjort endnu… :slight_smile:

Det er da også bare sjovt legetøj fra naturen -høhø
Vores Dee fanger også ting og sager og så kommer hun hylende ind med det, hold op hvor kan hun hyle højt. Og så skal hun roses for at have fanget nogle blade eller hvad det er -høhø

Hvor herlig at han selv kan finde noget legetøj udenfor :thumbup:

Søde billeder :slight_smile:

Jeg er simpelthen så vild med hans “mælkeskæg”:wehuu:

Åhhh hvor er han kær :hjerte::hjerte::hjerte:skønne røde missedreng :wehuu::wehuu:

:):):slight_smile:

Ikke nok med, at drengen er smuk - så er han også klog - jeg forstår godt katsk - han siger, at han vil have snobrød - han har fundet pinden - og så er det vel kun rimeligt, at du liiiige slår en dej sammen ??

:fløjte::fløjte:

:hjerte: Han er så kær, den røde bandit :hjerte:

[quote=Therese;143291]:):):slight_smile:

Ikke nok med, at drengen er smuk - så er han også klog - jeg forstår godt katsk - han siger, at han vil have snobrød - han har fundet pinden - og så er det vel kun rimeligt, at du liiiige slår en dej sammen ??

:fløjte::fløjte:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Det er forresten noget af en vovet overskrift… -høhø

Hvor er han smuk og dejlig, den røde bandit

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Therese;143291]:):):slight_smile:

Ikke nok med, at drengen er smuk - så er han også klog - jeg forstår godt katsk - han siger, at han vil have snobrød - han har fundet pinden - og så er det vel kun rimeligt, at du liiiige slår en dej sammen ??

:fløjte::fløjte:[/quote]

-rofl Nej nej, han er obligat carnivor - det er en WIENERPØLSE med baconsvøb, han vil have på sit grillspyd :smiley:

I får mig godt nok til at sidde og grine lige nu… -høhø

M&M-mor: Havde sådan håbet på at de der smilies blev lavet om… Så gik efter dette; :? Men det lykkedes ikke… :stuck_out_tongue:

Han plejer at tage de der pinde med ind og splitte dem ad… Det er åbenbart god underholdning…

Næste weekend samler jeg det legetøj han har, som han gider en gang imellem ellers er han faktisk en ret kedelig kat lige på det punkt… :stuck_out_tongue:

Mine gider heller ikke deres legetøj mere… De vil hellere have noget af det sjove med fjer, der basker og pipper, når man bider -what -what

Edderkopper er også glimrende hjemme ved os… Der kom lige en lille bitte en ned fra loftet igår… Løftede Bølle op til den… Den var sjov! :ok: Har kun set ham komme med en vinge fra en solsort, som jeg gætter på han har stjålet fra en anden kat… :sshh:

Hver morgen når jeg står op så ligger der en hel skov af blade og grene i mit køkken - det er Maggie der slæber dem ind. Hele natten i fast rutefart:-)

Hehe… Du kan ikke lukke kattelemmen?? :slight_smile:

Joh men det skal den da ikke:-) Hun ÆÆÆLSKER DET jo:-))) hihi