Min kat opføre sig som en flue

Vi har rimelig høje sofaer og derfor kan han ligge sig på ryggen og så ellers tage godt fat i bunden af sofaerne og trække sig frem. Hvorfor gør han det? Man kan se at han er i top bandit humør når han gør det, nærmest somom at han ved at det irritere mig -høhø

Haha … det har jeg osse et par stykker der gør -høhø

Hvorfor de gør det ??? … fordi de KAN [smilie=hate-tunz.gif] :stuck_out_tongue:

Det har også altid været min konklusion :smiley: Nu er det snart mange år siden, jeg sidst har oplevet det - men det så godt nok sjovt ud, dengang man kunne -høhø

Det var et umådeligt godt svar… det ser simpelthen hysterisk morsomt ud GG

Så får man også kløet ryggen samtidig :wink:

OG hvem taler jeg om??? Den hvide bandit der ligner uskyldigheden selv…Det var han også da vi fik ham, men et eller andet er gået galt -høhø Han er bare blevet så flabet -høhø

Som missemor,som mor´s mis -waytohot -waytohot -nananana

Som missemor,som mormis -waytohot -waytohot -nananana[/quote]

GITTE -gimiggimig

Som missemor,som mormis -waytohot -waytohot -nananana[/quote]

GITTE -gimiggimig[/quote]

-sorry

-engel -engel tager jeg fejl -smutter

Gitte mener du at Birthe også ligger på ryggen under sofaen og trækker sig frem??? -joker -LOL Det syn vil jeg gerne se…

Tilbage til tråden… ja fordi han kan og fordi han synes det er sjovt. Gudskelov det ikke kan ses han ligger og trækker tråde ud i bunden, meeeen når han har gjort det tilstrækkelig mange år så en dag… bump falder bunden nok ud af sofaen -what

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Birthe, det vel jeg virkelig gerne se -hahaha

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Birthe, det vel jeg virkelig gerne se -hahaha[/quote]

Så høj er benene på sofaen heller ikke -mai

Jeg ved godt hvorlange tråde der kan rives ud af sofa bunden - så lange så det næsten ligner tang der hænger og dingler. Kommer der gæster på besøg studser jeg lige bunden [smilie=hate-boid.gif]

Tror jeg skifter til en lavbenet inden vi når så langt -høhø

Birthe det kunne jo være du var ekstrem lille og tynd ikke -thumbs

Hehe Lis… tror du gæsterne kigger op under sofaen da?

Her er min så lavbenet at de kun som killinger kan kravle ind under den.

Det kan de næsten ikke blive fri for, de rager jo rundt nede på gulvet for at nusse katte og sofaen er ikke lavbenet, det er kun mig :stuck_out_tongue:

Nåh ja du opdrætter jo disse her skønne abyssinere. Jeg har for mange år siden selv haft en vildfarvet abyssiner også en skøn race.

[quote=“TinaD”]Birthe det kunne jo være du var ekstrem lille og tynd ikke -thumbs

quote]

Jamen det er jeg da også -høhø næsten da -jegkrydser eller måske ikke -høhø

LOOOL sikke en fræk kat -tihi

Det gjorde min barndomskat også ved mine forældres sofaer, men det var mest når hun legede og løb rundt som en tosset med sig selv -hyp

He he, missen træner da bare benmusklerne :smiley:
Og her er det så en fordel med en modulsofa, der kan man ikke komme under :stuck_out_tongue: