Min kattehave

Og virker strømmen - har de forsøgt at komme ud? :slight_smile:
For hvis det kan “nøjes” med det på hegnet, så ville det være perfekt!

Kan de ikke komme ud mellem net og overligger?

Ja ja jeg synes, at det ser sådan ud, men nu ser jeg jo kun på et billede :tihi:

Og selvfølgelig prøver man selv at strømmen virker :slight_smile: I har husket jordforbindelse?

:smiley: Med mindre de piller samtlige knogler ud af kraniet, er det ikke muligt :slight_smile:

HVIS de skal ud, så skal de grave sig ud, jeg vil sige den er så kattesikker som det kan lade sig gøre uden den overdækkes :slight_smile:

:smiley: Jep, og det giver et pænt lille rap over naldrene :wink:

Det er sgi smart med det strøm. Jeg tror stadig ikke jeg ville ha’ nerver til andet end en helt overdækket løbegård, men det BURDE være nok, det her… Hmmmm…

Hvor mange gange skal en normal kat ramme en strømtråd før de finder ud af at det ikke er sjovt?

Og hvor mange gange skal Ib mon?

… nu er mit problem så bare at vores hegn jo går i en bue … for høvle!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;968830]Det er sgi smart med det strøm. Jeg tror stadig ikke jeg ville ha’ nerver til andet end en helt overdækket løbegård, men det BURDE være nok, det her… Hmmmm…

Hvor mange gange skal en normal kat ramme en strømtråd før de finder ud af at det ikke er sjovt?

Og hvor mange gange skal Ib mon?[/QUOTE]

Der er nogen der med glæde taget rappet - græsset er og bliver grønnere på den anden side.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;968830]Det er sgi smart med det strøm. Jeg tror stadig ikke jeg ville ha’ nerver til andet end en helt overdækket løbegård, men det BURDE være nok, det her… Hmmmm…

Hvor mange gange skal en normal kat ramme en strømtråd før de finder ud af at det ikke er sjovt?

Og hvor mange gange skal Ib mon?[/QUOTE]

En alm. kat 1 max 2 gange.

Ib? :gruble: 110+? :lol: :lol: :lol:

Problemet er ikke større end nu bare sætter “klokker” på, over buen :slight_smile: Du kommer til at bruge nogle flere, men det er ikke umuligt :slight_smile:

Intet er umuligt :smiley:
vi skal have hegnet den have ind, om jeg så skal dø i forsøget …

Ja jeg er bare doven… Jeg højreklikker på billederne, kopier det og trykker CTRL V her i skrivefeltet, og svupti vupti så er billedet lagt ind.

Det bliver da fedt, når misserne får lyst til at komme ud. Kan nu godt forstå de ikke gider nu, for der er da ikke sommer mere :wink:

Ja, i bunden af buen har I en udfordring pga den lave højde - men strengt taget er der jo ikke noget til hinder for, at man lader en strømtråd følge buen :slight_smile:

Tror det er omkring 173, iflg. hvad jeg kan se på Silvans hjemmeside uden buen … Det burde simpelthen være nok!

Ja, det er trods alt ikke voldsomt lavt :slight_smile:

Altså, hvis i laver dobbelt tråd som jeg har gjort, og så følger buen, så vil jeg mene I er rigtigt godt på vej :slight_smile:

Prisen på det hele er forbløffende lav, da jeg har købt brugt strømgiver, handlet og snakket mig til net, skruer og beslag. Tråd og klokker havde jeg fra da jeg boede på gården og lavede fold :slight_smile:

Så indhegningen står mig i omkring 1000 - 1300 kr ialt. Det er dælme da billigt :slight_smile:

Altså når i skriver “følger buen” så mener I vel bare at den skal sidde ved buens højeste punkt, eller hva? :slight_smile:

Nej, du skal sætte klokker i begge sider af buen, på det højeste punkt og så nogle stykker der i mellem :slight_smile: Ellers vil tråden ikke følge buen, men komme til at røre ved træet og så virker det ikke :slight_smile:

Kan det ikke bare gå sådan: http://billeder.kattegalleri.dk/album/60/628/471/297258-forskellige-ting-