Min Kattklubb's udstilling i Kristianstad

Vi havde fornøjelsen af at deltage i Min Kattklubb’s udstilling i Kristianstad i dag, og klubben skal have stor ros for en yderst velarrangeret udstilling. :ok:
Tillykke :flag: til alle med resultaterne og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Rags nød at være tilbage i rampelyset og opførte sig eksemplarisk både i buret og på dommerbordet. Hans “internationale karriere” blev startet med en rigtig fin bedømmelse, hvor han nappede sit andet CAPIP - og denne gang tilmed udenlandsk… :thumbup:

Tillykke - det var helt sikkert velfortjent :ok:

Stort tillykke, FF! :flag:
Glæder mig til at hilse på jer på Falster :slight_smile:

TILLYKKE til den nu internationalt berømte Rags :smiley: :flag:

Tak for en super hyggelig dag og stort tillykke til Rags :ok:

Jeg havde Carlos med og vi skulle op til den nye kat. III dommer Ulrika Eriksson, super sød dame :ok:
Hun var vild med Carlos, men som mange andre dommere kommenterer, så mangler han længde på pelsen. Hun ville se ham til NOM, men sagde at han nok ville falde pga. pelsen.
Vi var 6 hankatte oppe og de 4 blev hurtigt pillet fra, så vi stod tilbage mod en Russer. Carlos tabte til den og det er fair nok :slight_smile:
Vi fik hvad vi kom efter og det var en IC :ok:

Tillykke! :slight_smile:

Og BIS kastrat han (og veteran), var Finnvedens Tokai, en flot og lækker europé på 11 år - og Atheas topoldefar :høhø:

Tillykke til alle med resultaterne :slight_smile: :flag:

Stort tillykke med de fine resultater :slight_smile:

Stort tillykke med de fine resultater :slight_smile:

Ham så jeg i hvert fald - først, da han blev bedømt lige overfor vores bur, og igen senere ved showet. :thumbup: En stor, flot stribemis. :hjerte:
Jeg vidste bare ikke, det var familie… :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;1032232]Ham så jeg i hvert fald - først, da han blev bedømt lige overfor vores bur, og igen senere ved showet. :thumbup: En stor, flot stribemis. :hjerte:
Jeg vidste bare ikke, det var familie… :tihi:[/QUOTE]

Ja, han er en rigtig lækker og meget roligt fyr… Jeg havde æren af at gå med ham i Køge i januar, da han blev BOB2 :rock:

Stort tillykke med resultaterne

Vi tog turen til Kristansstad om søndagen.

Baltic Wind Hicotea fik CACIB og tog sørme også BIV :slight_smile: Og kom hjem som International Champion :slight_smile: NOM tabte hun til en smuk dansk grp 6 NFO, som også blev BIS.

[QUOTE=Dorte;1032570]Vi tog turen til Kristansstad om søndagen.
Baltic Wind Hicotea fik CACIB og tog sørme også BIV :slight_smile: Og kom hjem som International Champion :slight_smile: NOM tabte hun til en smuk dansk grp 6 NFO, som også blev BIS.[/QUOTE]

Flot - tillykke med det hele, Dorthe.:flag:

Og så havde I jo også fornøjelsen af snevejr om søndagen… :wink:

tillykke til alle med resultaterne :flag: