Min kjole

Jeg er da glad for at høre jeg ikke har “forhekset” nogen med min sorte kjole :tihi: Men der er så mange mærkelige regler, traditioner og overtro i forhold til bryllupper, så det er helt hen i vejret.

Nej så bør du altså bytte den. :thumbdown: Troede da at der var garanti for at man altid forhekser mindst én, når man ifører sig “den sorte”.

Tja jeg kan altså godt lide at man følger diverse etikketter. Syntes faktisk at det er ret hyggeligt, men jeg er vist også miljø-skadet på det punkt.

Er så desværre gift med en gammel hippie der ser stort på det “pjat” og som mener at et par rene hvide cowboy-bukser er galla-tøj-LOL.

De første mange år vi kendte hinanden måtte jeg konstant ind og skifte tøj for at dress-down, men han er nu også lækker når han tager sorte cowboybukser på med sort bælte og en t-shirt under habitjakken. Mums siger hans kone bare. Nå ja og så er jeg efterhånden ligeglad så jeg giver den igen fuld skrue når vi skal “spise-fint”.

Skal jeg til bryllup så informere jeg mig om hvad det er for en type bryllup. Det er da sket at jeg er kommet overdressed i forhold til resten af selskabet, bare ikke i forhold til bruden og det har jeg så ikke noget forhold til :tihi: