Min konstante følgesvend

Min søde Knirke har altid været den mest morsøgende af mine katte. Efterhånden er hun nærmest blevet min konstante følgesvend. Hun sover på mig eller ved siden af mig, hvis jeg rejser mig går hun med, også selvom jeg bare skal ovenpå/nedenunder for at hente et eller andet, og hver aften når jeg går i seng, skal hun lige møsse mig godnat en 5 gange før jeg må lægge mig. Hun kommer også gerne springende, hvis jeg formaster mig til at snakke med de to andre. Ikke at hun bliver aggressiv eller på nogen måde negativ overfor de andre, hun vil bare også gerne være med.

Det er bare så hyggeligt med en følgemis, hvem kan ikke lide at blive elsket? :inlove:

Nuurh dejlig mis.
:hjerte:
Kærlighed fra dyr er noget af det bedste. Elsker billedet med poten på computeren.
Lige til at smelte af

Ja, og behårede bryster, kattegrus på gulvet osv. tager man med, fordi det er meget bedre end at have hårfrit tøj/møbler, ingen kattegrus og ingen katte! :inlove:

Kan man overhovedet have tøj uden kattehår? Bliver det ikke for koldt? :wink:

Og ja, klisterkatte er skønne :hjerte: herhjemme hedder det Hjælpemisser når de er i klisterhumør, for så skal de hjælpe med ALT! Og selvom det somme tider er besværligt, så er det nu også meget sødt :slight_smile: