Min lækre smoke basse dreng...Holy Smoke

som I kan høre er ret vidl med ham…

Han er at se i mit galleri:-)

anna

Sætter lige den fine misser ind her også -forelsket og dejlig det er han helt bestemt -love

Ja HAN er godt nok lækker -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Send ham fluks hjem til MIG !!

-what Holy Smoke…hvor er han da ekstrem lækker -forelsket

Der er han jo :smiley:
Jeg har ventet og ventet - Sig mig, var det ikke meningen, du skulle sende ham ned til mig?
Nå ikke - Så må jeg have misforstået dig, men pyt, så send Mr. Wolcano i stedet for.
Han er nemlig (også) lige noget, jeg kan bruge. -forelsket

Hejsa Mega…
Ja Wolcano er ekstremt lækker…men jeg sælger ikke avlsdrenge…så han ryger nok i næste weekend som kæle kat…så kan jeg jo bare håbe på, at de vil udstille ham, for det fortjener han…Men stort tak :slight_smile:
anna)

-love -love -love -forelsket -love -love -love

Jeg skal ikke købe - jeg skal bare låne -muhaha -muhaha -muhaha -jegkrydser

Hejsa Poly cat’s

Jamen så har vi en aftale om, at Karen skal drikkes fuld, så hun siger ja, til at jeg låner din lækre han mis til et lille put på en af mine…sådan en bytter er helt OK for mig :slight_smile:

anna

Hvor er han dog smuk! -love -forelsket

der er nu noget over smoke misser -og din er da et særskilt smuk eksemplar… er vild med hans øre totter… hvor er de nuttede :smiley: :smiley:

Da jeg aldrig rører så meget som en dråbe alkohol, så har i et seriøst problem [bigloony] [bigloony]

UPS…nu fik mutter Karen fat i tråden…satans også :slight_smile:

Kan du lokkes med chokolade så da… -lyside

anna

Mizz T

ja det er faktisk rigtigt grimt - det der med de smoke…jeg bliver inderligt forelsker hver gang…lige nu har jeg to små smoke uldtotter der hjemme…og mit hjerte græder hver gang jeg går af med en af dem…

anna

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Heller ikke et hit :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Altså Karen…
Vær nu lidt sød ikke…du kan da ikke gå rundt og lave sådan nogle lækre hanmiiser uden at ville dele lidt…høhø
anna

Hvor er han bare rå-lækker… -love

Åhh… er du klar over hvor laaang tid det tog mig, at overtale hende til at jeg skulle have Blue?
Meeeen - vi ponker hende bare et års tid - så bli´r hun mør -muhaha

Duuuu Anna… hvis jeg nu får lov at se flere billeder af vidunderet, så kan jeg godt komme et skvæt et eller andet i den kage jeg tager med over til hende d. 19.

Han er bare underskøn, Anna. Virkelig en fryd for øjet -forelsket