Min lille Emil

Min Emil ville i dag være blevet 13 måneder.

Desværre begravede vi ham i går :ked:

Hans tid var kommet - vi havde alle kæmpet med og for ham, længe - længere end vi nok havde burde.

Jeg ville ønske jeg havde gjort mange ting anderledes - at jeg havde reddet dit liv.

Vi savner dig alle tre herhjemme. Emma går og kalder, og savner en katteven… Selv juletræet er ikke sjovt uden dig. :frowning:

Jeg vil aldrig glemme dig, lille kattemis… Før dig, kunne jeg slet ikke lide katte. Men da vi så dig første gang, da du kun var få dage gammel - begyndte vi at smelte. Da du blev et par uger, var vi solgt. Du havde sat dine små poter lige i vores hjerte.Selvom vi ikke havde en livsstil som passede til at have kat, ja selvom vi ikke havde lyst til at have en KAT. Så havde vi lyst til at have DIG. Lille Emil… Eller… Du har heddet forskelligt… Du blev døbt Høvlebænk først(! Ligesom nissen…) … Men i i daglig tale blev du kaldt RETARDO… Fordi du ikke var helt som de andre :ups:
Vi lagde vores livsstil om, bare for at vi kunne have dig…
Du blev vores et og alt… Lige til vi fik Emma. Vi var SÅ bange for hvordan du ville reagere på en lille ny mis… Men du var så glad for hende! Du elskede hende fra første øjeblik (Hun skulle dog have lidt tid, før hun følte det samme).

Men du var altid vores øjesten…

Farvel… Ikke bare til min lille kat, som slet ikke fik levet nok… Men også til den bedste dyreven man kan få!

:lys: :lys: :lys:



Det gør mig ondt at høre.

Trøst og gode tanker fra mig til dig.

Hilsen Jette.

Det gør mig ondt, men husk, at I har taget beslutningen ud af kærlighed til den skønne dreng :hjerte:

:rip:du dejlige Emil, nu har du ikke ondt længere.

Stort -kramer til jer begge

:kram: til dig… du gjorde hvad du kunne…

:lys:

Midt i sorgen, så glæd dig over en ting!! Lille Emil sidder glad og sund for foden af regnbuebroen… han sidder og venter sammen med alle de andre misser og dyr der også er gået bort. Og mens de venter fortæller de hinanden historier - og Emil fortæller om hans dejlige mor som han glæder sig til kommer og henter ham…

I skal følges ad over regnbuebroen en dag… og han glæder sig til du kommer :hjerte:

Sov godt lille Emil. Det gør så forfærdeligt ondt at miste en højt elsket mis :brist:

Masser af tanker :trøster:

:lys: - farvel Emil.

Hvor er det synd for jer.
Det er så svært at miste…

:lys:God rejse lille Emil…

God rejse Emil :rip:

-kramer

God rejse til Emil :lys: - og til jer -kramer, det er så svært at miste en elsket ven.

Det gør mig ondt at du/I har mistet lille Emil… :rip: Jeg tror at Emil har det godt nu, sammen med alle de andre søde katte vi andre har måtte sige farvel til… han leger nu ved Regbuebroen…

[ame=“The Rainbow Bridge - YouTube”]YouTube- The Rainbow Bridge[/ame]

:lys:

:rip: lille Emil

:hjerte::hjerte::hjerte:

:rip:Lille Emil
Hilsen Lisbeth

:lys:

God rejse til lille Emil :ked: :lys:

Hvil i fred misselil :ked:

R.I.P smukke Emil!!

Jeg sender dig en masse tanker!